سایر مطالب

کلید موفقیت دکوراسیون خانه

کلید موفقیت دکوراسیون خانه

kitchen decorationسبک معاصر وام گرفته شده از سبک بینالملل و سبک باهاوس در اوایل قرن طراحی ورودی اتاق خواب 20 میلادی است. این سبک بعد از جنگ جهانی دوم به واسطه پیشرفت تکنولوژی، پیشرفت در طراحی و تولید متریال و مصالح و تحولات جهانی شکل گرفت. برای دکوراسیون و دیزاین منزل عروس مهمترین نکتهای که باید توجه کرد خانهای است که قرار است به آن بروند. اینکه متراژ خانه به چه میزان است و چگونه معمار، آن را طراحی کرده است. از آنجایی که اکثر زوجهای جوان هنوز به ثبات مالی نرسیدهاند بهتر است برای چیدمان منزل خود با دقت عمل کرده و سعی کنند قبل از خرید وسایل تحقیقات لازم را داشته باشند. اگر بخواهیم تعریف دیگری از دکوراسیون و دیزاین منزل اسپرت داشته باشیم آن را باید سبک جوان پسندانه بدانیم. مثل لباس پوشیدن اسپرت که طرفداران آن بیشتر جوانان هستند. پس در نتیجه به معماری مدرن جوان پسندانه دکوراسیون منزل اسپورت میگویند. دكوراسيون منزل با وسايل ارزان در اول شاید نشدنی و سخت به نظر بیاید ولی با رعایت بعضی نکات و تکنیکها و وسایل میتوانید آن را عملیاتی کنید. گاهی اوقات کمبود بودجه باعث میشود دکوراسیون منزل سخت به نظر بیاید. دکوراسیون منزل در هر سال رنگ و بوی خودش را میگیرد. دکوراسیون داخلی خانه میتواند از طرحها و ویژگیهای خاصی پیروی کند. دکوراسیون خانه بایدها و نبایدهای زیادی دارد.

  • از مبلمان کوچک و کم جا استفاده کنید
  • اجاق گاز: برند کن، ۱.۹ میلیون تومان
  • هر کاری دلتان می خواهد نکنید
  • متراژ فضا: 60 متر مربع
  • بانک عکس طراحی داخلی

kitchen decorationیکی از کارهایی که زوجهای جوان قبل از ازدواج انجام میدهند و وسواس زیادی برای انجام آن دارند، چیدمان و طراحی خانه عروس است. اما در کنار همه این جذابیتها ممکن است گاهی دچار شک و تردید شوند و در میان طرحها و رنگهای مختلف سردرگم بمانند. در این مطلب از اکسون دکور همراه ما باشید تا اصول مهم طراحی و چیدمان خانه عروس را با شما به اشتراک بگذاریم. به صورت کلی سبکهای دکوراسیون، متنوع و گوناگون هستند. آشنایی پیدا کردن با نوع سبک به شما کمک میکند تا مطابق با سلیقه خود، دکوراسیون خانه را انتخاب کنید. بهترین راه برای انتخاب سبک و استایل خانه عروس، در نظر گرفتن سلیقه عروس و داماد است. اگر خانهای خلوت و به دور از شلوغی را میپسندید، سبک مینیمال را انتخاب کنید. در سبکهای مینیمال رنگهای ملایم دیده میشود؛ همه جا خلوت است و تمام وسایل کاربردی و ضروری هستند. در این سبک، وسایل دکوری اتاق طراحی سادهای دارند و معمولاً به رنگهای خنثی و ملایم یافت میشوند.

از دست ندهید
درمان گاز گرفتن داخل گونه با کمک دندانپزشکی

مقاله غیرمعمول حقایقی را در مورد دکوراسیون خانه به شما می دهد که فقط تعداد کمی از افراد از وجود آنها می دانند

kitchen decorationدر مورد چیدمان خانههای کوچک بـه شما پیشنهاد میکنیم خانه را بـه صورت اتاق اتاق طراحی نکنید. این روزها با اسـتفاده از پارتیشنها بـه راحتی میتوان فضا را بـه چند بخش تقسیم کرد. یا اگر تمایل داشته باشید میتوانید از لوازم بـه صورت خطی بـهره ببرید؛ یعنی با کمی فاصله از لوازم آشپزخانه بدون اینکه دیواری در ما بین وسایل قرار داشته باشد از چیدمان برای اتاق نشیمن بـهره بگیرید. این کار بـه شما فضای بیشتری برای حرکت میدهد و مانع از ترافیک در رفت و آمد میشود. در صورتی که ایجاد تغییرات در دکوراسیون خانه های کوچک را به عنوان یک سرگرمی در نظر بگیرید، از تغییرات در آن لذت خواهید بود. برای همین منظور یکی از نکات دیزاین خانه های کوچک که می تواند جنبه سرگرمی نیز داشته باشد استفاده از اصول قرینه سازی است. قرینه سازی هم جذاب است و هم می تواند فضای خانه را بزرگتر نشان دهد به همین منظور وسایلی که به یک شکل هستند را روبروی هم قرار دهید.

مطالب مربوط به دکوراسیون خانه شما به احتمال زیاد فکردرباره نبوده‌اید. و واقعا باید}

kitchen decorationاین قالیچه ها معمولا در میان فضای بین مبلمان و تلویزیون قرار میگیرد و می توانید بر روی آن میزهای پذیرایی بگذارید. در قدم دوم به سراغ دیوار های خانه ی کوچتان می رویم. در دکوراسیون خانه های کوچک از طرح های شلوغ و رنگ های پر رنگ و تیره نباید برای دیوار ها استفاده کرد زیرا باعث می شود نور محیط گرفته شود و فضای خانه کوچگ و دلگیر می شود. بسیاری از افراد دیوار های ساده با رنگ های سفید را ترجیح می دهند و در مقابل افرادی هستند که دلشان می خواد در فضای کوچک خانه ی شان کمی رنگ و لعاب بر روی دیوار ها وجود داشته باشد. برای آن که فضای اتاق های خانه گرفته و بسته نشود می توانید از کاغذ دیواری های ساده و تک رنگ برای دیوار ها استفاده کنید. از مزیت های کاغذ دیواری تک رنگ نسبت به رنگ می توانیم به قابلیت شست و شوی کاغذ دیواری ها اشاره کنیم بدون آن که دیوار نم بدهد و یا کاغذ دیواری دچار هوا گرفتگی شود.

از دست ندهید
به من 10 دقیقه فرصت دهید، من حقیقت میوه خشک کن را به شما خواهم گفت

دوست داشتم فضای آشپزخانه قدیمی که به سبک سنتی و دارای اپن و دیوار بود را به سبک یک آشپزخانه مدرن با متریال مدرن بازسازی کنم و از آنجا که مجذوب رنگها هستم، به سمت رنگهای شاد و پرانرژی رفتم. آیا برای دکوراسیون خانه روند خاصی را پیش گرفته اید؟ در فضای ورودی خانه از نورپردازی ملایم استفاده کردم و رنگ دیوار آن را به رنگ روشن در نظر گرفتم تا به افراد هنگام ورود به خانه حس خوشایند دست بدهد. قسمتی از دیوار نشیمن را به رنگ طوسی انتخاب کردم، چون پادشاه رنگ هاست، به راحتی با بیشتر رنگها ترکیب میشود و میتوان با کمک آن فضای صمیمی ایجاد کرد. ورودی اتاق خوابها را طیفی در نظر گرفتم تا موجب کاهش اضطراب و استرس شود و فضای داخلی خانه را خاصتر نشان بدهد. و برای طراحی آشپزخانه دکوراسیون سفید و طوسی کار شده است که کنار هم تناسب بسیار زیادی دارند.

اگر دقت کرده باشید، ایدههایی که گفتیم همگی به نوعی مفاهیمی مثل اصالت، داستان و خاطره را در خود دارند. استفاده از مبلمان چوبی و حصیری نیز یکی از همین ایدههاست. تصویر بالا نمونهای از این نوع مبلمان و ترکیب آن با مبلمان و دکوراسیون مدرن را به خوبی نشان میدهد. اگر به دنبال راهی برای حفظ تعادل بین سبک مدرن و سنتی هستید و اگر خواهان تلفیق این دو سبک دکوراسیون منزل برای سال جدید میباشید، این ایده حتما به کارتان میآید. مطلب پیشنهادی: تزیین ستون : نقطه ضعف خانه خود را به نقطه قوت تبدیل نمایید! آشپزخانه قلب خانه است.آن را مثل یک اتاق در خانه بدانید، نه فقط یک مکان برای آشپزی. این امر میتواند با آویختن یک اثر هنری در دیوار آشپزخانه و یا استفاده از قفسههای باز برای نمایش وسایلی انجام شود که شخصیت شما را نشان میدهد. حواستان باشد در دکوراسیون خانه برای عید نوروز، نقش آشپزخانه را دست کم نگیرید. در آستانهی ورود به سال ۹۹ هستیم. احتمالا شما هم مثل خیلیها به دنبال تغییر دکوراسیون منزل برای عید نوروز هستید. ما نیز در این مقاله از ویکیساختمون سعی کردیم تا ۱۰ ایدهی دکوراسیون منزل عید نوروز برای سال ۹۹ را معرفی کنیم. اگر این ایدهها را در دکوراسیون منزلتان بکار بگیرید، مطمئناً به تغییرات دیدنی و جذابی دست خواهید یافت.

از دست ندهید
شما از ما تشکر خواهید کرد - سه نکاتی درباره چای ساز که باید بدانید

kitchen decorationامروز با یک دکوراسیون خانه اسپرت ، ظریف، خلوت، و سرحال و شاداب در اوکراین آشنا می شوید. این خانه عمدتا با رنگ سفید طراحی شده و فضایی نسبتا سرد و کم هیجان دارد، ولی به قدر کافی عناصر گرم و پرحرارت دارد تا از بی روح شدن نجات پیدا کند. برای لوکس شدن فضا از عناصر مسی و مرمر سفید استفاده شده، و چند اثر هنری بزرگ هم فضا را جذاب و فرهنگی کرده اند. دیوار و مبلمان حنایی، کمی طعم روستایی به این طراحی سفید و معاصر داده. در هر گوشه خانه، یک مجسمه میمون به چشم می خورد که با بازیگوشی خود خانه را جذاب تر می کنند. یک کاناپه مدرن و سفید، فضای دلباز و اُپن نشیمن را اشغال کرده. روبروی کاناپه، شومینه ای قرار دارد که در هر طرفش یک صندلی تاکیدی حنایی به چشم می خورد. مبل راحتی کنار پنجره، سفید است و طراحی مشابه کاناپه دارد. یک میز کوچک مشکی هم در کنار این مبل قرار گرفته که برای قرار دادن کتاب یا لیوان نوشیدنی به کار می رود.

kitchen decorationصندلیها تنها وسایلی برای نشستن نیستند بلکه به عنوان یکی از اجزای مهم و اثرگذار در دکوراسیون منزل نیز شناخته میشوند. پس اگر تعدادی صندلی در آشپزخانه، اتاقها و نشیمن منزل خود دارید تنها به چشم یک وسیله کاربردی به آنها نگاه نکنید و سعی کنید با ایجاد تغییراتی در ظاهر این صندلیها دکوراسیون خانه خود را گران قیمتتر نشان دهید. اگر صندلیهای مورد استفاده شما از نوع ساده و بدون پوشش و پارچه هستند (مثل صندلی چوبی یا فلزی و حتی پلاستیکی) با یک تغییر ساده و کوچک میتوانید ظاهر آنها را زیباتر و گران قیمتتر نشان دهید. برای این کار کافی است مقداری پارچه خز مصنوعی که موهای بلندی دارد تهیه کنید و از آن به تعداد صندلیهای موجود در منزل، کاور بسازید. این کاورها را در اندازهای تهیه کنید که نشیمنگاه صندلی را پوشش دهند تا بتوانید به این ترتیب یک صندلی ساده و ارزان قیمت را به چیزی خاص و گران تبدیل کنید که فضای منزل شما را زیباتر کرده است.

  • تاثیر فضای بیرونی بر فضای داخلی
  • میزکار اتاق: ۵۰۰ هزار تومان هزینه چوب و متریال
  • طراحی دکوراسیون اتاق خواب را اینگونه اجرا کنید
  • تشک: ۱.۵ میلیون تومان
  • استفاده از رنگهای پر رنگ
از دست ندهید
آیا کولر گازی مرا ثروتمند می کند؟

kitchen decorationبا نصب پنل های مخصوص به این کار، که پشت آن ها چراغ قرار گرفته، می توانید احساس شبیه به حس وجود نورطبیعی را تجربه کنید. 10- چراغ ها را در جهات مختلف نصب کنید. همانطور که گفته شد، طراحی سقف منزل فقط در زمینه معماری آن نیست و موضوع نورپردازی در آن بسیار اهمیت دارد. به غیر از موقعیت چراغ ها، جهت نور نیز اهمیت دارد. چراغ هایی که به سمت پایین و بالا نوردهی می کنند را به سقف اضافه کنید، به این ترتیب می توانید جلوه های بیشتری را در سقف منزلتان به نمایش بگذارید. سقفی که به خوبی طراحی و اجرا شده است، بدون نورپردازی مناسب خسته کننده است و جلوه ی مناسبی نخواهد داشت؛ به همین دلیل است که برای طراحی یک سقف زیبا باید به هر دو این ها توجه داشته باشید. می توانید از چراغ های رنگی برای نورپردازی سقف منزلتان استفاده کنید و رنگ آن را با رنگ مبلمان، کف و دیوارهای اتاق هماهنگ کنید. در این حالت به رنگی که انتخاب می کنید و تاثیر آن در حال و هوا و دکوراسیون خانه توجه کنید تا بهترین رنگ برای دیوار خانه را انتخاب کرده باشید.

[ بازدید : 4 ]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا