سایر مطالب

یک هیتر خانگی استاندارد چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یک هیتر خانگی استاندارد چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

هیتر شیائومیترموستاتی که در گرمکن قرار دارد موجب میشود که انرژی برق را طوری زمان بندی کند که موجب مصرف انرژی زیاد نشود و در مصرف انرژی برق صرفه جویی شود. گرمکن های خانگی کاربردهای بسیار متنوعی دارند و در مکان های مختلف به کار می روند. برخی موارد کار برد گرمکن عبارتند از استفاده در فضاهای کوچک مانند مغازه یا خوابگاه ها. در مکان هایی که بخاری گازی و شوفاژ ها نتوانند گرمای کافی را تولید کنند و پاسخگو نباشند یا دسترسی به گاز ممکن نباشد میتوان از آنها استفاده کرد. نیازی به نصب ندارد. موجب آلودگی هوا نمیشوند. به آسانی قابل حمل هستند. نیازی به گا شهری ندارد. هیتر خانگی از چه اجزایی تشکیل شده است؟ تمام وسایلی که مورد استفاده قرار میگیرند از قطعات و اجزائی درست شده اند که ما میبایست برای عملکرد بهتر آنها این اجزا را بشناسیم. گرمکن هم جزو این وسایل است که اجزای آن را به شما معرفی میکنیم.

هیتر خانگیهیتر 1500 وات خانگی EIG یکی از کوچکترین انواع هیتر برقی تولید شده توسط این مجموعه بوده که مصرف برق بسیار پایینی دارد. این دستگاه از طراحی خاصی برخوردار است و ابعاد بسیار کوچکی دارد. بدنه بخاری 1.5 کیلو وات ارزان ای آی جی از ورق گالوانیزه با پوشش رنگ الکترواستاتیک ساخته شده و در برابر حرارت و رطوبت مقاوم می باشد. بر روی بدنه دستگاه دو عدد ترموستات تعبیه شده که یکی برای تنظیم حرارت و کارکرد فن کاربرد دارد و دیگری نیز برای روشن نمودن دستگاه و المنت های آن تعبیه شده است. در ادامه مشخصات این بخاری برقی کوچک و ارزان تولید شده توسط کارخانه EIG به شما معرفی شده است. این هیتر برقی خانگی، دارای قدرت گرمایشی 1500 وات در ساعت می باشد. این قدرت گرمایشی توسط دو عدد المنت استیل فین دار تامین شده و هر کدام از این المنت ها نیز، دارای توان 750 وات می باشند. این هیتر برقی EIG قادر است در شرایط بهینه دمای اتاقی با ابعاد حدودی 16 تا 40 متر مکعب را به میزان دلخواه شما برساند.

از دست ندهید
نمای بی طرفانه آیا بیماری لوپوس خطرناک است؟

بخاری هوشمند شیائومی

از مدل برقی بیشتر بهعنوان وسیله گرمایشی کمکی استفاده میشود. انتقال حرارت در این مدل بیشتر بهصورت تابشی بوده که در نتیجه گرمای مطلوبتر و حرارتی شبیه خورشید را دارد. هیتر تابشی برای گرمایش موضعی محیط استفاده میشود به این معنی که بهجای گرمکردن کل محیط و مصرف انرژی بیشتر، قسمت محدودی از آن را گرم میکنیم. مصرف سوخت و برق بسیار پایین، عدم اشغال فضای زیاد و گرمایش مطلوبتر از ویژگیهای هیتر تابشی میباشد. سوخت مصرفی این مدل معمولا گاز شهری یا گاز مایع میباشد و بیشتر در سولههای تولیدی، رستورانهای فضای باز و سالنهای پرورش گلوگیاه استفاده میشود. هیتر چگالشی به دلیل تکنولوژی جدیدتر و استفاده از گرمای خروجی از دودکش برای پیش گرمایش هوای ورودی از راندمان بالاتری نسبت به دیگر مدلها برخوردار است. مبدل مخصوص تعبیه شده در مسیر دودکش موجب کاهش پرت حرارتی به میزان حداقل 30 درصد میشود. قیمت هیتر چگالشی در مقایسه با مدلهای مشابه بالاتر میباشد ولی مصرف سوخت پایینتر و گرمایش بیشتری دارند.

هیتر شیائومیابعاد و وزن فن هیتر ازجمله ویژگیهای مهمی هستند که حتماً باید در نظر گرفته شوند. همچنین این موضوع را در نظر بگیرید که میخواهید فن را روی زمین و یا روی میز قرار دهید. از دیگر عوامل بسیار مهم که قدرت گرمابخشی را برای فن هیتر ایجاد میکند توان گرمایشی است. قدرت گرمابخشی فن هیتر را بر اساس وسعت فضای مورد نظر باید انتخاب نمود. مطابق با دستورالعمل موجود برای گرم شدن هر مترمربع، 10 وات قدرت گرمایی مورد نیاز است. درصورتیکه قصد خرید فن هیتر را برای یک اتاق کوچک دارید بهتر است فن هیترهای کوچک را خریداری نمایید. قابلیت تنظیم دمای فن هیتر این امکان را در اختیار شما قرار خواهد داد تا در صورت نیاز دستگاه را روی درجه خنکی تنظیم نمایید و از این قابلیت نیز استفاده کنید. قابلیت خاموشی خودکار، ایمنی را برای فن هیتر شما به دنبال خواهد داشت. یکی از مولفههای بسیار مهم در راهنمای خرید فن هیتر صدای آن است.

هیتر هوشمنددرون بخاری های برقی یک المنت قرار دارد و همانطور که گفته شد، انرژی الکتریکی را به انرژی گرمایی تبدیل میکند. به طور کلی میتوان گفت، این وسیله دستگاهی است که باعث تبدیل نیروی برق به گرما شده و در نتیجه محیط را گرم میکند. با توجه به سرد شدن هوا و از راه رسیدن فصل زمستان، نیاز به این وسیله در هر خانه ای احساس میشود. ویژگی هایی از قبیل: جا به جایی راحت، اندازه کوچک، سادگی در طراحی ساخت و . باعث شده است که این بخاری برقی شیائومی جایگزین مناسبی برای بخاری های گازی باشد. بخاری برقی Heater S محصولی مرغوب با راندمان کاری بالا بوده که توسط یکی از اصلی ترین زیر مجموعه های شرکت چینی شیائومی به نام میجیا تولید میشود. این کمپانی تا به حال محصولات متعدد و بسیار متنوعی را با توجه به نیاز کاربران خود طراحی کرده و ساخته است که این بار به سراغ سیستم های گرمایشی رفته است. در نظر اول، شکل و شمایل این محصول بسیار تداعی گر سوفاژ های خانگی بوده که بر روی دیوار نصب میشوند.

  1. دکمه خاموش روشن روی دستگاه ندارد
  2. یک باتری 7 سلولی با قدرت 3000 میلی آمپر در ساعت
  3. از محافظ برق استفاده کنید
  4. هیتر خانگی
  5. میتوانید شدت گرما را بین ۱۰۰۰ یا ۲۰۰۰ وات تغییر دهید؛
  6. ترموستات ندارد؛
  7. قابلیتها: تنظیم دما
از دست ندهید
به هیچ وجه تغییر میوه خشک کن در نهایت شما را نابود خواهد کرد

هیتر هوشمندبرس چند سطحی مجهز به فناوری Smart Torque و سیستم ضد پیچش است. با استفاده از حالت استاندارد، چرخش برس را به طور خودکار تنظیم می کنید. به عنوان مثال، هنگامی که از روی سرسخت ترین سطح یا فرش ها عبور می کنید، جاروشارژی سرعت را افزایش می دهد تا تمیز کردن موثرتر باشد. اگر هنگام خواب سرمای هوا شما را آزار میدهد یا قصد دارید اتاق خواب کودکتان دمایی ثابت و مطلوب داشته باشد، پیشنهاد ما به شما خرید بخاری برقی شیائومی مدل Xiaomi Smart Tower Heater Lite است. یک هیتر با امکانات عالی که نیاز شما را برآورده میکند. بخاری سرامیکی 2000 واتی PTC تنها 3 ثانیه پس از روشن شدن، گرما را ارائه می دهد، بنابراین بدون نیاز به صبر کردن، گرم می شوید. فن محوری با منبع هوای جلویی با زاویه باز 70 درجه شما را با گرما در آغوش می گیرد. سنسور دمای NTC و ترموستات داخلی با نزدیک شدن به دمای هدف، مصرف برق را به طور خودکار کاهش می دهند.

بخاری هوشمند شیائومیبرای اینکه بتوانید فضاهای بزرگ را در فصل سرما با بخاری گرم کنید با مشکل روبه رو میشوید. فضاهای بزرگی مثل سولههای کارخانهها، کارگاهها، سالنهای همایش، مرغداریها از جمله این مکان ها میباشند. با استفاده از هیتر گازی فن دار صنعتی میتوان به راحتی این مشکل را برطرف کرد. فن هیتر با هدایت کردن جریان هوای گرم باعث افزایش بازدهی میشود. به همین خاطر گزینه مناسب برای گمایش های صنعتی، تجاری و اداری هیترهای فن دار میباشد. از هیتر گازی فن دار خانگی که دودکش ندارند نیز میتوان برای خانههای کوچک و مغازهها نیز استفاده کرد. در هیتر های صنعتی منبع انرژی سوخت میباشد. دستگاه باعث تبدیل سوخت به انرژی گرمایی میشود. برای افزایش دما و تامین کردن حرارت میتوان از این دستگاه ها استفاده کرد. در این نوع از هیتر ها میتوان دو عدد فن دمنده را در بغل دستگاه مشاهده نمود همچنین خروجی ها را در قسمت روبرو قرار داده شده اند. این دستگاه ها میتوانند گرما و دمای مورد نیاز برای رشد گیاهان را تامین کنند بنابراین برای گلخانه ها مناسب میباشند.

از دست ندهید
راهنمای خرید جارو شارژی

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمهی زیر کلیک کنید.

فروشگاه جانبی را در تیاندا می توانید بررسی کنید. در قسمت پروفایل فروشگاه جانبی، می توانید از تخفیف و حراج روزانه جانبی با خبر بشوید. همچنین کد تخفیف جانبی پیدا کنید و از کوپن تخفیف جانبی در خرید خود استفاده کنید. Space heaters can be safety hazards in the home — but they can also be useful if you use them with care. هیتر هویه گرداک مدل ۹۵۲ که یکی از محبوبترین و پرفروشترین هیتر هویهها در میان تعمیرکاران ایرانی است را میتوانید با قیمت ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان از فروشگاه تیاندا تهیه کنید. برای آشنایی بیشتر با این ابزار، از شما دعوت میکنیم که ویدیوی ما را ببینید. برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمهی زیر کلیک کنید. A horrific fire in the Bronx that killed 17 people has once again brought attention to the hazards of home space heaters. Space heaters can be a welcome supplement to your central heating system or a handy and inexpensive way to heat a space without fixed heat.

هیتر خانگی – وقتی رد شد چه باید کرد

هیتر خانگیبیشتر از این مدلها استفاده می شود. دیواری: این مدلها در اماکن تجاری کاربرد دارند. مهمترین مزیت این مدلها، باریک بودنشان است که سبب میشود فضای زیادی اشغال نکنند. بسیار ایمن بوده و گرمای تولیدیشان متعادل است و از سر تا نوک پا را گرم میکنند. سقفی: قابل نصب روی سقف بوده و هوای گرم را رو به پایین به جریان میاندازد. ایستاده مستقل: از مدلهای دیواری کوچکتر بوده و به صورت قابل حمل طراحی شده اند.برای محیطهای خیلی کوچک ایده آل به نظر می رسند. گرمایش از کف: قابل نصب زیر سطح زمین، در کف حمام یا استخر بوده و استفاده از آنها سبب ایجاد گرمای مطلوب برای کاشیهایی می شود که به خاطر سرمای هوا سرد شده اند. نحوه عملکردشان به این صورت می باشد که با استفاده از یک المنت، نیروی برق را به گرما تبدیل کرده و پنلهای تابنده در پشت المنت گرمای تولیده شده را به داخل فضای مورد نظر انتقال می دهد.

از دست ندهید
سرخ کن رژیمی و با حداقل روغن

بخاری حرف گوش کن شیائومی! بخاری برقی تاشو شیائومی Mijia Graphene رونمایی شد. این بخاری برقی که در آن از گرافن برای ایجاد گرما استفاده شده، با دستورات صوتی کار میکند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ مدل بسیار نازک بخاری برقی تاشو شیائومی میجیا برای پیشسفارش در چین عرضه می شود. ۹ درجه فارنهایت) افزایش دهد. برای نگهداری آسان میتوان آن را از وسط تا کرد. همچنین میتوانید این بخاری را با دستورات صوتی یا اپلیکیشن Mijia کنترل کنید. این هیتر برقی نازک تاشو شرکت شیائومی ۶ سانتیمتر (۲٫۴ اینچ) ضخامت دارد و میتواند ۱۸۰ درجه تا شود و تا نصف جمع شود. اندازه کوچک آن برای سهولت در نگهداری آن است. ۵۰٫۸ اینچی) است که از گرافن برای گرم کردن سریع استفاده میکند. طبق گفته شیائومی، این روش گرمایش کمتر احتمال دارد پوست شما را خشک کند و برای حفظ دمای ثابت و جلوگیری از هدر رفتن انرژی طراحی شده است. از ویژگیهای ایمنی این محصول میتوان به کلید محافظ در برابر گرمای بیش از حد اشاره کرد. ۶۱ تا ۸۲ درجه فارنهایت) تنظیم کنید و تایمر را تا ۱۲ ساعت تنظیم نمایید. از طرف دیگر، میتوانید بخاری برقی تاشو را با دستورات صوتی Xiao AI یا اپلیکیشن Mijia کنترل کنید. انتظار می رود این دستگاه در آینده با قیمت ۸۹۹ یوان (۱۳۰ دلار آمریکا) به فروش برسد.

  • ابعاد: 565x135x215 سانتیمتر
  • بدنه عایق
  • حداقل توان گرمایشی: 1000
  • موجب آلودگی هوا نمیشوند
  • محل جمع شدن سیم برق
  • جت هیتر گازوئیلی

هیتر خانگیفروشگاه اینترنتی بانه با دو دهه تجربه! یکی از بزرگترین سایت های خرید آنلاین ایران است . که با اعتماد و آسایش در خرید شناخته شده و قیمت پایین و تنوع بالای محصولاتش، خرید اینترنتی ناب و لذت بخشی را پیش روی شما قرار می دهد. بانه دات کام با ارائه ی نقد و بررسی های تخصصی و مقایسه محصولات در انتخاب مناسب ترین کالاها ، به مشتریان کمک می کند . معرفی می کند. تا تجربهای نو در خرید لوازم خانگی و دیجیتال و قیمت ابزار آلات و قیمت لوازم خودرو و کولر گازی را در هر سطح و سلیقهای در اختیار مخاطبان قرار دهد. دسته لوازم صوتی تصویری بانه دات کام شامل انواع قیمت تلویزیون خرید در برندهای سرشناس و معروف است. دسترسی داشته باشید. می توانید مطابق با سلیقه و نظر خود مناسب ترین برند و مدل را انتخاب کنید. در کنار خرید تلویزیون از بانه قیمت ، شما می توانید به خرید سینما خانگی خرید ساندبار و قیمت سیستم صوتی دسترسی داشته باشید.

از دست ندهید
مشخصات یک کولر گازی اصلی چیست؟

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از بخاری برقی هوشمند شیائومی مدل Mi smart space heater S ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

[ بازدید : 4 ]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا