سایر مطالب

۲۵ مدل جاروی شارژی برتر و باکیفیت با قیمت روز و خرید اینترنتی

۲۵ مدل جاروی شارژی برتر و باکیفیت با قیمت روز و خرید اینترنتی

جاروشارژیجهت خرید هر محصولی باید در قبال آن مبلغی پرداخت شود؛ اما این مبالغ بر اساس مشخصات محصول مورد نظر جارو شارژی Xiaomi تعیین خواهد شد. قیمت جارو شارژی بوش را نیز براساس ویژگی ها و مدل های مختلف آن مشخص می کنند. مهمترین پارامتر پس از قیمت، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش است که در صورت نقص و خرابی می توانید از آن استفاده کنید. ناگفته نماند که این گارانتی و خدمات پس از فروش نیز در تعیین قیمت دخیل هستند. چرا که بسیاری از محصولات بدون گارانتی و با مارک های تقلبی در بازار وجود دارند. جهت خرید جارو شارژی بوش، میتوانید ابتدا یکی از مدل های مختلف دستگاه را بر اساس نیاز و البته سلیقه خود انتخاب کنید. اما توجه داشته باشید که قیمت تمامی محصولات شرکت بوش به زیر قیمت دیگر تولیدات موجود در بازار هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و یا خرید آنلاین جاروشارژی درجه یک خانه بوش، می توانید با مشاور فروش این مجموعه تماس بگیرید.

  • دارای سری قابل تعویض
  • توان مکش: 55 وات
  • لوله اصلی برای نظافت داخل خودرو و گوشه کنار خانه
  • قدرت موتور: 600 وات
  • از بین بردن آلودگی های سخت: 30 دقیقه
  • کاهش قدرت مکش

جاروهای هوشمند با دهانه متحرکی که دارند، در خط افقی قرار می گیرند و به سمت چپ و راست حرکت می کنند. در طراحی بدنه این نوع جاروها، از سیم استفاده نشده است و می توانند با استفاده از سنسورهایی که بر روی خود دارند، تمام خانه را بدون آن که به وسیله ای برخورد داشته باشند، تمیز کنند. همانطور که مشخص است این جاروها بی سیم بوده و برای انجام کارکرد خود از باتری استفاده می کنند. بنابراین پس از مدتی استفاده و خالی شدن باتری لازم است تا دوباره شارژ گردند. قدرت و کیفیت باتری نقش بسیار پررنگی در کارایی جارو شارژی ایفا کرده و جدا از مدت زمان استفاده، روی قدرت مکش جارو نیز تاثیر گذار است. برندهای متفاوتی در تولید مدلهای مختلف جارو شارژی فعالیت میکنند از برندهای پرفروش جارو شارژی میتوان به برند تکنو، بوش، فیلیپس، هاردستون، بلک اند دکر، شیائومی، مایر، تفال، الکترولوکس، بیشل، مجیک، پارس خزر، کنوود و دلمونتی اشاره کرد. این جارو در ضمن اینکه ساختاری بسیار ساده دارد، همچنین دارای وزنی بسیار کم و استاندارد می باشد که می تواند در هر شرایطی به یاری شما بشتابد و برای استفاده در هر مکانی راحت و آسان باشد.

از دست ندهید
راه های آسان برای تبدیل کولر گازی به موفقیت

برای مثال معمولا از ۲۰۰ هزار تومان با بالا.

برای شارژ شدن نیاز به زمان کمی دارند( ۱۵ دقیقه). اگر این باتری به صورت کامل شارژ شود، حداکثر تا ۱۰ دقیقه می توانید مداوم از جارو استفاده کنید. اگر هم قصد دارید از این دستگاه در ماشین هم استفاده کنید و به نظافت خودرو خود اهمیت می دهید، بهتر است جارو شارژی را خریداری نمایید که قابلیت شارژ فندکی را هم دارا باشد. جارو شارژی چند منظوره: اگر قصد استفاده روزمره از این دستگاه را دارید، بهتر است نوعِ چند منظوره آن را خریداری نمایید. چراکه این مدل قابلیت مکش آب و خاک را دارا می باشد. قیمت این نمونه نسبتا بالا است. جارو شارژی تک منظوره: در صورتی که جارو را فقط برای نظافت درون خودرو می خواهید؛ این مدل بهترین گزینه است. نسبت به مورد بالا، قیمت ارزان تری دارند. توجه به قیمت: قیمت این دستگاه از ارزان شروع می شود تا گران. برای مثال معمولا از ۲۰۰ هزار تومان با بالا. با توجه به کارایی که از دستگاه انتظار دارید، قیمت آن هم بالا و پایین می رود.

جاروشارژیمکش و قدرت تمیزکنندگی جاروی بوش زیاد است و این ویژگی مطلوبی عنوان میشود که بیشتر خریداران قبلی به آن اشاره میکنند. البته از قدیم گفتهاند گل بیخار کجاست! ظاهرا دسته این جارو کمی سنگین است. به همین خاطر شاید برای افراد مسن یا کسانی که ضعف جسمانی دارند، استفاده از آن چندان راحت نباشد. برای خرید جارو شارژی بوش باید حدود یک میلیون و ششصد هزار تومان هزینه کنید. این جارو، دسته بلندی ندارد اما با این وجود مانند بسیاری از مدلهای جاروی شارژی، نمیتوانید آن را روی دیوار نصب کنید. وزن این جارو کم و در حدود ۱.۵ کیلوگرم است. این مدل از جارو شارژی هم قابلیت جذب مایعات ندارد. باتری به کار رفته در آن از نوع لیتیومی است که یکی از بهترین انواع باتری برای جارو شناخته میشود. مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل جارو شارژی بلک اند دکر، چهار ساعت است. میزان شارژدهی باتری هم ۱۰ دقیقه است.

از دست ندهید
از کجا لپ تاپ بخریم؟

جاروشارژیبنابراین مدت نگه داشتن شارژ آن اهمیت بسیار زیادی دارد. علاوه بر این مدت زمان شارژ شدن دستگاه نیز بسیار مهم است. مثلاً برند بوش جاروهای شارژی تولید کرده که مدت زمان شارژ شدن آنها حدود ۱۶-۱۲ ساعت طول می کشد و این در حالیست که تنها بعد از این مدت طولانی ۳۶ دقیقه میتوان با آن کار کرد. یا مثلاً برخی نمونههای برند بلکاند دکر مدت زمان شارژ شد آنها ۴ ساعت و زمان نگهداری شارژ ۱۰ دقیقه دارند که اصلاً مناسب نیستند. پس حتماً هنگام خرید به این موضوع توجه داشته باشید تا نخواهید مدام دستگاه خود را به شارژ بزنید و به جای راحت تر کردن کارتان، آن را دشوارتر کنید. اگر می خواهید جارو شارژی بخرید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله انتخاب جارو شارژی را مطالعه کنید. برخی برند ها در کنار اقلام اصلی جارو شارژی، تعدادی اقلام جانبی برای راحتی کار شما قرار میدهند. این اقلام میتوانند شامل : برسهایی به منظور تمیز کردن نواحی کنج و زوایای خانه، برس های با پرههای چرخان و …

جارو شارژیآریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و … یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و… تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و … انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , جارو شارژی شیائومی مدل Mi handheld Vacuum cleaner 1C ولیعصر و … 4. مشکل جارو شارژی شامل گارانتی نمی شود. و خدمات دیگری نظیر تخفیفات ویژه به مشتریان همیشگی، سرویس حمل و نقل، مشاوره رایگان از طریق تلفن و … آی پی امداد با نیم قرن سابقه درخشان و تجربه عالی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی مفتخر است بهترین خدمات تعمیرات جاروشارژی فاکر را در سراسر تهران با مجوزهای لازم از اتحادیه های مربوطه ارائه دهد. تفاوتی ندارد کدام یک از روش های بالا را برای تعمیرات جاروشارژی فاکر خود انتخاب کنید. آی پی امداد بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد.

  • قدرت مکش حداکثر یا توربو (8 دقیقه)
  • توضیحات تکمیلی
  • تخلیه سریع شارژ باتری با کمترین استفاده
  • خرابی موتور
از دست ندهید
جاذبه حقایق من شرط شما هرگز درباره میوه خشک کن نمیدانستید

xiaomi trucleanاندازه دهانه جاروی شارژی هم بهتر است براساس تنگی و دور از دسترسبودن جای موردنظر برای جاروکردن، انتخاب شود. جارو شارژیهایی که این روزها در بازار عرضه میشوند، اغلب، هم آبی هستند و هم خاکی. اگر هنگام استفاده از جارو شارژیها چندان با دقت نمیتوانید خردهریزها را پیدا کنید بهتر است سراغ انواع هوشمند این جاروها را بگیرید. این جاروها دارای دهانه متحرک هستند که با روشنشدن جارو، بهطور خودکار در خط افقی و به چپ و راست حرکت میکنند. جارو شارژیهای هوشمند، مجهز به یک لامپ اخطاردهنده هستند که درصورت وجود اضافات قرمز و درصورت پاک و تمیزشدن آنها سبز میشود. این جاروها به خاطر خاصیت قابل شارژ و حمل بودنشان برای سفر بسیار مناسباند تا جایی که در بسیاری از مواقع به آنها نام «جاروسفری» را هم میدهند. قابلیت مهمتر این جاروها، امکان تمیزکردن سطوح غیرقابل دسترس یا مکانهایی بدون سیمکشی برق است. جاروبرقی در زمره لوازم پرتوان برقی است که میزان مصرف انرژی آن بستگی به نحوه استفاده از وسیله دارد.

جاروشارژیگاهی به خاطر وزن سنگین جاروبرقی و حمل سخت آن، از تمیز کردن خانه منصرف میشویم. وزن سبک جارو شارژی یک مزیت مهم است که افراد مسن و حتی کم توان هم، به راحتی میتوانند از آن استفاده کنند. گاهی اوقات سادهترین وسایل، بیشترین رضایت بخشی را به همراه دارند و این مسئله در مورد خرید جارو شارژی، درست است. به عنوان مثال، فیلتر آن به راحتی برداشته شده، شسته میشود و در جای خود قرار میگیرد. خالی کردن خاک از مخزن آن هم بسیار راحت است. در حالی که این موارد در جاروبرقی به راحتی قابل انجام نیستند و این میتواند احتمال خرابی و تعمیر جاروبرقی را افزایش دهد. شاید قبل از آمدن مهمان بخواهید یک قسمت کوچک از فرش یا کاناپه خود را تمیز کنید. در اینطور مواقع که برای تمیز کردن عجله دارید، جارو شارژی بسیار به کارتان خواهد آمد و باعث صرفهجویی در وقت میشود. بسیاری از افراد تصور میکنند که جاروهای شارژی به خاطر کوچک بودن اندازهشان، خیلی قدرتمند نیستند.

از دست ندهید
ترس از دانش دانشنامه پرشین دکتر

جاروشارژیکالاپایا محصولاتی بسیار متنوع در فروشگاه خود عرضه کرده است که بسیاری از این محصولات پر فروشترین و یا بهترین مدل های موجود در بازار ما هستند. برای آشنایی با محصولاتی که در این فروشگاه خواهید دید به بررسی انواع مدلهای مهم و قیمت جاروبرقی و جاروشارژی خواهیم پرداخت. برای اطلاع از چگونگی انتخاب این محصول به برندها و مدلهای خاص توجه کنید. یکی از بهترین مدلها و امکانهای خرید جاروبرقی و جاروشارژی را برند آلمانی ایجاد کرده است. محصولات بوش توان مکس بسیار بالایی دارند و موتور آنها به سادگی خراب نمیشود و از همه مهمتر میزان صدای محصولات بوش بسیار پایین است و به راحتی میتوانید در ساعات مختلف از آن استفاده کنید. ال جی از قدیمیترین تولید کنندههای جاروبرقی است. معمولا مدلهای جدید و طراحیهای خاص هم ابتدا توسط ال جی به بازار معرفی میشود. ال جی پر فروشترین برند جارو برقی و جارو شارژی در بازار ماست که طرفداران خاص خود را دارد.

جارو شارژیاگر برای استفاده در منزل دنبال جارویی هستید که دم دست باشد و کار راهانداز، بهتر است مدلهای دومنظوره را انتخاب کنید که قابلیت مکش آب و خاک را دارند. درمورد جارو شارژیها به جای توان یا وات، بهتر است به میزان عمر باتری آنها توجه کنید. چون به طور معمول قدرت موتور یک جارو شارژی 12 وات است. جاروبرقی برای چه فضاهایی مناسب است؟ جارو شارژی در بعضی از خانهها نقش اساسی و مهمی بر عهده دارد؛ اما شاید هنوز برای عدهای چندان کاربردی نباشد و آن را جزو وسایل ضروری به حساب نیاورند. کسانی که به نظافت خانه بسیار حساس هستند جارو برقی با موتوری که توان 1300 تا 2200 وات دارد را جزویی جداییناپذیر در خانه میدانند. کنار میآیند. چون به خوبی از پس کثیفیها و آلودگیهای خانه برمیآید. میتوانید به جارو برقی و میزان توان و قدرتی که مدنظرتان است دست پیدا کنید. بهطور معمول جارو برقیهای خانگی به دو دسته جاروهای کیسهای و جاروهای مخزنی یا بدون کیسه تقسیم میشوند.

از دست ندهید
کرم دست اگزو فارما

بررسی قابلیت دسته تاشو در جاروهای شارژی، برای کاربرانی که میخواهند از این محصولات برای تمیز کردن محیط داخلی اتومبیل شخصی خود استفاده کنند، بسیار کاربردی و مهم است. توجه داشته باشید که اگر میخواهید از یک جارو شارژی همراه بهرهمند شوید، بدنه آن باید به خوبی باز و بسته شود تا بتوان آن را حمل کرد. جنس بدنه انواع مدلهای جارو شارژی از متریال و مواد خاصی ساخته شده است و این گزینه، رابطه مستقیمی با حساسیت برند تولیدکننده در تولید دارد. برای مثال، جارو شارژیهای تولید شده توسط برند بوش (Bosch) از بدنهای مستحکم، مقاوم، ضد ضربه، ضد خش و ضد رطوبت ساخته شدهاند تا در نهایت، رضایت کاربر را جلب کنند. همچنین، شرکتهای تولیدکننده تلاش میکنند تا در کنار حفظ استحکام بدنه محصول، از افزایش وزن آن جلوگیری کنند. در نهایت، مسألهای که در باید در نظر گرفت، تناسب بین کیفیت بدنه دستگاه و وزن آن است. توجه داشته باشید، اگر کیفیت بدنه دستگاه بالا باشد، اما وزن سنگینی هم داشته باشد، نمیتوان از آن به عنوان یک انتخاب هوشمندانه یاد کرد.

[ بازدید : 4 ]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا