دوربین سلفی کودکان Seckton با کارت SD 32 گیگابایتی – عرضه در پیشرومال

800,000تومان

ویژگی های دوربین سلفی کودکان Seckton:

  • انتخاب های ضبط شده و چند صحنه واضح تر
  • طراحی ارتقا یافته
  • ایمن و بادوام ضد ضربه
  • عمر باتری قدرتمند

دوربین سلفی کودکان Seckton جدیدترین اسباب بازی حرفه ای محسوب می شود که مجهز به فوکوس خودکار، 8.0 مگاپیکسل و ویدیوی 1080p است. به طور چشمگیری تعریف عکس ها را بهبود می بخشد و میتواند لحظه شگفت انگیز شادی را برای فرزندانتان ثبت کند. با برچسب سر بزرگ، بچه ها می توانند با قاب عکس بگیرند، و یا چند عکس خنده دار را برای خانواده یا دوستان بگذارند.
دوربین سلفی کودکان Seckton با طراحی ارتقا یافته به تنظیمات دوربین دوگانه، میتواند بهترین ابزار برای گرفتن سلفی آسان باشد. کافیست کلید سوئیچ را باز کنید تا از لذت گرفتن عکس لذت ببرید. این دوربین دارای یک سیم قابل حمل برای آویزان کردن و حمل و جابجایی آسان است و بسته آن شامل یک ضبط کننده ویدیو و ضبط صدا برای روش های خلاقانه تر برای پخش است. پس از شارژ کامل به مدت 1 تا 2 ساعت میتوانید به طور مداوم با آن عکس بگیرید.

این دوربین همراه با 1 خط داده USB و 1 کارت micro SD 32 گیگابایتی برای ذخیره هزاران عکس است که بهترین گزینه های این دستگاه به شمار می آیند. دوربین سلفی کودکان Seckton از پلاستیک نرم و غیر سمی با کیفیت بالا ساخته شده است و برای پوست کودکان ایمن تر و راحت تر است و محفظه ضد ضربه محافظت موثری در برابر سقوط ایجاد می کند. این محصول هدیه عالی برای بچه ها و مناسب برای تولدها، جشنواره ها، هدایای تعطیلات برای پسران و دختران 3 تا 8 ساله است چون دارای قیمت مناسبی است. کودکان عاشق عکس گرفتن با یک دوربین فوق العاده زیبا هستند که فقط از صحنه یا حیوانات در طبیعت با خانواده عکس بگیرند و لذت طبیعت را تجربه کنند. خرید این دوربین اولین قدم در رشد کودکان به عنوان یک عکاس با استعداد است و شما می توانید این فرصت را به آن ها بدهبد.

برند

Seckton

دکمه بازگشت به بالا