آسیاب نیمه صنعتی Silver Crest مدل SC-7880

1,250,362تومان

  • ظرفیت:150 گرم
  • توان:1000 وات
  • سرعت موتور:32000 دور در دقیقه
  • توضیحات تیغه:6 پره محکم و فولاد ضد زنگ
  • تنظیم سرعت:تک سرعته
  • جنس درپوش:استیل ضد زنگ
  • جنس بدنه:استیل ضد زنگ
  • مناسب برای:خشکبار فروشی-رستوران ها-کافی شاپ ها و منزل شخصی
  • اقلام همراه:تیغه اضافی-فرچه مخصوص-دفترچه راهنما
شناسه محصول: Silver Crest-SC7880 دسته:

آسیاب Silver Crest مدلSC-7880 یکی از معدود آسیاب های قدرتمند با توان 1000 وات می باشد که قابلیت این را دارد که حتی سنگ را نیز پودر کند. با ویژگی های خاصی که دارد قابلیت پودر کردن هر نوع ادویه و دارویی را دارد.از ویژگی های این محصول می توان به نویز پایین، بدنه ی بدون لرزش، جنس بدنه از استیل ضد زنگ ، موتور مسی با سرعت بسیار بالا و… اشاره کرد که کار با محصول را برای ما بسیار آسان کرده است. شما می توانید با خرید آسیاب خانگی سیلور کرست مدل SC-7880 به راحتی تمام ادویه های مورد نظر خود را با بهترین کیفیت آسیاب کنید.

آسیاب نیمه صنعتی Silver Crest مدل SC-7880

مشخصات فنی آسیاب Silver Crest مدل SC-7880

آسیاب Silver Crest مدلSC-7880 به عنوان یک آسیاب صنعتی شناخته می شود که دارای یک موتور بسیار قدرتمند با توان 1000 وات و سرعت بسیار بالا می باشد.شما با این محصول می توانید انواع برنج ،ذرت،کنجد،سویا،فلفل،زردچوبه ،دارچین و … را به طور کامل پودر کنید. و از ادویه های خوش بو و عطر در غذا های خود استفاده کرده و به غذایتان طعم بهتری را بدهید.

آسیاب Silver Crest مدل SC-7880 دارای یک ساختار زیبا با ظاهری ساده،اندازه ی کوچک و جمع و جور می باشد که به راحتی می توان با ان کار کرد و آن را در هر مکانی جای داد. سر و صدای محصول بسیار پایین است و شما می توانید در هر زمان که بخواهید از آن استفاده کنید. از آن جایی که این محصول از توان بالایی برخوردار است و فضای کمی را اشغال می کند از آن می توان در انواع آزمایشگاه ها ،داروخانه های گیاهی ،منازل،بیمارستانها و… استفاده کرد.

برند Silver Crest
مدل SC-7880
توان موتور 1000 وات
ظرفیت 100و 150 گرم
جنس بدنه و در پوش استیل ضد زنگ

خرید آسیاب Silver Crest مدل SC-7880

این آسیاب با توان بالای خود قادر به خرد کردن و پودر کردن هر ماده‌ای اعم از سنگ و شیشه نیز می‌باشد. هماهنگی بین موتور و تیغه‌ها این امکان را به ما می‌دهد که به راحتی هر ماده‌ای هر چند سفت و سخت را نیز به صورت پودر درآورد. این نکته نیز قابل ذکر است که جنس کاسه نیز تمام استیل بوده و در طول زمان هیچ‌گاه آسیب نمی‌بیند.

آسیاب نیمه صنعتی Silver Crest مدل SC-7880

یک انتخاب پر قدرت و پودر کننده!


در صورت نیاز به مشاوره می‌توانید با پشتیبانی فروشگاه اینترنتی پیشرومال تماس بگیرید. کارشناسان ما به صورت ٢٤ ساعته پاسخگوی سوالات شما می‌باشند.

مدل

SC7880

جنس بدنه

استیل ضد زنگ

جنس تیغه

استیل ضد زنگ

توان موتور

1000 وات

مناسب برای

خشکبار فروشی-رستوران ها-کافی شاپ ها و منزل شخصی

اقلام همراه

تیغه اضافی-فرچه مخصوص-دفترچه راهنما

دکمه بازگشت به بالا