سایر مطالب

راهنما قطعی به چای ساز

جاروبرقی های این برند ژاپنی به شدت کم صدا هستند. زمان لازم برای خشکشدن کامل میوهها به قطر آنها بستگی دارد و این زمان متغیر است. این محصول کرهای با شش طبقه سینی مشبک میتواند خواسته شما را برای خشک کردن حجم قابل توجهی از انواع میوه برآورده کند. این دستگاه دارای ۵ سینی است که بهصورت مشبک از جنس پلاستیک ساخته شدهاند. این سینیها مشبک هستند تا گرما بهخوبی میان آنها منتقل شود. با استفاده از انرژی برق، المنت ها داغ شده و با استفاده از فن حرارت و گرما به صورت یکنواخت در تمامی طبقات دستگاه میوه خشک کن هدایت می شود. یعنی وقتی دستگاه روشن میشود؛ ترموستات گرما را کاملا ثابت نگه میدارد. همچنین باید بدانید که، مدت زمان خشک شدن میوهها کاملا باهم متفاوت است و به میزان آبدار بودن میوهها، نوع برش و ضخامت میوهها و همچنین ظرفیت دستگاه میوه خشک کنی شما وابسته است.

چای ساز اگر ضخامت میوه خیلی نازک است بهتر است یک بار آنها را از جای خود حرکت دهید تا در زمانی که کاملا خشک شدند راحت تر از ظرف جدا شده و نشکنند. صداش در حد یه پنکه کمه ولی اگه خونه تون کوچیکه و شما حساسید شاید شب ها مزاحم خوابتون بشه.مدت زمان کامل شدن فرایند خشک شدن میتونه به ضخامت اسلایس میوه ها هم بستگی داشته باشه. اگر خونه کوچیکی دارین (مثل من) و به صدا هم حساس هستین، در شب نمی تونید روشنش کنید، صداش زیاده، در روز روشن کردن هم خیلی صحیح نیست مخصوصا این فصل که مشکل کمبود برق وجود داره، البته توانش ۲۵۰ وات هست ولی خوب باید چندین ساعت روشن باشه، من اینو شب تا صبح (که بار مصرف کمتر هست) میزارم توی زیرزمین، شما هم بهتره قبل خرید به فکر جایی باشید که بتونید بزاریدش که صداش مزاحمت ایجاد نکنه، صدایی در حد صدای پنکه یکم بیشتر که مربوط به فن دستگاه هست. میوه خشککن GP 103 از موتور ۲۵۰ وات برخوردار است. یکی از پرفروشترین و پرطرفدارترین چای سازهای بیم مدل روی هم 2802 است. کشور ایران یکی از کشورهایی است که دارای انواع میوه های گرمسیری و سرد سیری است به همین منظور به راحتی میتوان از طریق دستگاه خشک کن میوه و سبزی کسب درامد کرد .

از دست ندهید
بهترین استراتژی برای کولر گازی آشکار شد

سرویس قابلمه در سال ۱۳۷۸ با مشارکت و همکاری فنی شرکت سنور الکتریک ترکیه (مالک برند لوازم خانگی Arnica) و شرکت نورتوشه (بعنوان زیر مجموعه هلدینگ لوازم خانگی پارس خزر) در شهر ساوه، برند سایا به منظور تولید لوازم خانگی کوچک برقی شامل انواع جاروبرقی، اتوبخار، غذاساز،آبمیوه گیری، میوه و سبزی خشک کن و… کیفیت ساخت در حد خیلی خوبی هست ،که با دست زدن به محصول کاملا مشهود می باشد.قطعات و طبقات کاملا خوش ساخت و فیت جایگیری می شوند.زیبایی ظاهری در حد کاملا مقبول می باشد.دارای ضمانت نامه بوده که در سایت پارس خزر ثبت می گردد. از انواع ایرانی و تولید داخل این دستگاه می توان به میوه خشک کن پارس خزر اشاره کرد و از انواع خارجی و غیر ایرانی آن هم میوه خشک کن بوش آلمان و یا انواع میوه خشک کن ژاپنی را نام برد. شرکت صنعتی پارس خزر (سهامی عام)، تولید کننده لوازم خانگی ساخت ایران با بیش از نیم قرن سابقه است که محصولات آن شامل انواع ماشین لباسشویی ۷ و ۸ کیلویی، پنکه های رومیزی، ایستاده، دیواری و سقفی، هواکش، شومینه برقی، فن هیتر، بخاری برقی، پلوپز، بخارپز، سرخ کن، آون توستر، ساندویچ ساز، کباب پز (باربیکیو)، تخم مرغ پز، خوراک پز، چرخگوشت، غذاساز، همزن، آسیاب، میوه و سبزی خشک کن، مکمل چرخگوشت، بلندر، خرد کن، ترازو آشپزخانه، آبمیوه گیری، آب مرکبات گیری، چای ساز، دم آور، کتری برقی، اسپرسوساز، جارو برقی، جارو عصایی، بخارشو، اتوبخار، سشوار و تصفیه هوا می باشد.

میوه و سبزی خشککن سایا مدل «GP 103» محصولی کارآمد از شرکت پارس خزر است. این شما هستید که باید با توجه به بودجه و سلیقهی خود به سراغ خرید یک مدل کارآمد و باکیفیت بروید. اگر راحتی برای شما فاکتور مهمی است، پس باید به هنگام خرید دستگاه میوه خشک کن به آن توجه کنید. یک کیلو سیب تازه قیمتی در دود 30الی 40 هزار تومان است البته اگر در شهری زندگی کنین که میوه ارزان تر است پس سود بیشتری عایدتان میشود میتوانید با قیمت بسیار پایینتری به فروش برسانید در حالیکه سیب خشک شده را با قیمت بسیار بالاتری در بازا بفروش میرسانید . برای اطلاع از قیمت و خرید این میوه خشک کن روی دکمه های قرمز تعریف شده در متن کلیک کنید. تعریف اقتصاد دانان: کارآفرین کسی است که منابع، نیروی کار، مواد، و سایر دارایی ها را باهم ترکیب می کند تا ارزش آنها را نسبت به قبل بیشتر نماید. بدیهی است که مواد مغذی که در میوهی تازه وجود دارد، در میوهی خشک نخواهد بود.

از دست ندهید
۷ مرحله‌ی تعویض گلدان برای مراقبت بهاری از گیاهان آپارتمانی

استفاده کنید، تهیه چیپس میوه بسیار مطلوب خواهد بود. من چند روزه که این مدل میوه خشک کن رو تهیه کردم و واقعا ازش راضی هستم. انواع میوه هارو باهش تست کردم خوب شد، مخصوصا سیب، اگر طبق دستورالعمل کار کنید و کمی حوصله و دقت داشته باشید و سیب ها رو به برش های نیم سانتی در بیارید، خروجی کار با نمونه های باکیفیت بازار کاملا برابری می کند.به غیر از سیب؛ توت، فلفل سبز، زنجیل و موز رو هم تست کردم و نتیجه خیلی خوب شد. من دو بار از این دستگاه استفاده کردم و باهاش سیب و کیوی خشک کردم و کاملا راضی بودم بعد از هشت ساعت میوه خشکم آماده شد و کاملا ترد و خوشمزه بود. میوه به معنای بار و ثمر است و به خاطر داشتن مواد مغذی، انواع ویتامین و املاح در حفظ سلامت و تقویت سیستم ایمنی بدن فوقالعاده اهمیت دارد. در سال 1970 سیستم خشک کن با استفاده از جریان افقی هوا اختراع و ساخته شد که ساختار مربعی داشته و مشکلات ساختار سیلندری را برطرف می نمود. در دستگاه هایی که با جریان افقی حرارت کار می کنند منبع تولید حرارت در پشت دستگاه قرار دارد و در ضمن سبد ها به صورت کشویی بر روی هم قرار می گیرند و در دستگاه از پهلو باز می شود.

چای ساز ضمن اینکه از قابلیت تنظیم دما در گستره دمایی ۳۰ تا ۶۰ سانتیگراد و تایمر ۱۲ ساعته هم برخودار است. اگر دستگاه انتخابی شما ترموستات داشته باشد به راحتی میتوانید مشخص کنید که میوه یا سبزی با چه دمایی خشک شود. اگر در میوهی خشک شده به روش صنعتی از مشتقات سولفیدی استفاده گردد، برای افراد مبتلا به آسم و بیماریهای تنفسی ممکن است مفید نباشد. گاها ممکن است بر روی چایی که در چای ساز تهیهشده لایهای چربی و جرم مشاهده کنید. به طور میانگین میوه ها بین ۴ تا۵ ساعت خشک میشوند البته این میزان بین ۳ تا ۱۰ ساعت متغییر است. این چای ساز دارای یک کتری و قوری با بدنهای شیشهای و شفاف است که گنجایش کتری آن 1.7 لیتر و گنجایش قوری آن 1 لیتر است. اصولا تمام میوه خشک کن ها یا از طبقاتی روی هم برخوردار هستند و یا دارای طبقاتی کشویی می باشند که شما می توانید هر کدام را که خواستید، بیرون آورده و آن را با میوه ها و سبزیجات مختلفی پُر نمایید. دستگاهی با ظرفیت مناسب را انتخاب کنید، شما باید هنگام خرید دستگاه میوه خشک کن به حجم آشپزخانهتان، سلیقه و نیاز خود توجه نمایید.

از دست ندهید
بالا در مورد چای ساز؟

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دستگاه میوه خشککن در اختیار شما قرار دهد. برای اینکه بتوانید همچنان از قسمتهای سالم میوه استفاده کنید به آسانی از یک دستگاه میوه خشک کن کمک بگیرید. این بدان معنی است که دستور العملهای شما با استفاده از میوه و سبزیجات خشک می تواند سالم تر و خوش طعم تر باشد. اما بعضی اوقات انتخاب برای مخاطب دشوار می شود، این که کدام مدل را بخرد که هم سالم تر بماند و هم غذا را به بهترین نحو بپزد. زودتر تخلیه شود و طبقات فوقانی مدت طولانی تری باقی بماند. حتی میتوانید در طبقات تخلیه شده میوه جدید بگذارید. حتی بعضی از مدلها به قابلیت خاموشی خودکار مجهزند که باز کار را راحتتر میکنند. همچنین وقتی جارو برقی قدرت مکندگی کافی نداشته باشد، گردوخاک را به طور کامل از فرش نمیکشد که این باعث پوسیدگی فرش خواهد شد. من این میوه خشک کن رو به تازگی خریدم از دیجی کالا, بنظرم ک خیلی کیفیت خوبی داره من ازش خیلی راضیم صداشم اصلا ازاردهنده نیست.

میوه و سبزی خشک کن سایا دارای دو مدل GP-102 و GP 103 است که هر دو به ترتیب پرفروشترین سبزی و میوه خشک کن در سایت دیجی کالا از بین بیش از ۵۰ مدل مختلف هستند.در این پست قصد داریم آنها را به صورت کامل بررسی کرده و سپس باهم مقایسه کنیم.برای اطلاع از قیمت و خرید این میوه خشک کن ها این پست را مطالعه کنید. در قیمت میوه خشک کن تاثیر گذار میباشد . وظیفهی اصلی ترموستات حفظ دمای محیط میباشد. دستگاه مورد نظر شما حتما باید دارای ترموستات محکم و قوی باشد. با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید دستگاه میوه خشک کن مورد نظر خود را خریداری نمایید. می باشد با این حال تنوع و موجودی ما بیشتر از موارد موجود در سایت می باشد لذا اگر نیاز به محصولی خاص در سایت دارید و این مورد را پیدا نکردید با پشتیبان های ما در تماس باشید. اما اگر میخواهید از این وسیله برای دم کردن چای استفاده کنید و دیگر متکی به کتری و قوری معمولی یا سماور نباشید، چای ساز برقی را به شما پیشنهاد میدهیم. در واقع برای این امر دمای بین 40 تا 60 درجه سانتی گراد مناسب بوده و محصول یکنواختی را به شما تحویل خواهد داد.

از دست ندهید
بهترین نوع سرویس قابلمه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا