سایر مطالب

بررسی ژل شست‌وشو صورت سینره؛ مناسب پوست‌های چرب

استفاده از یک ژل شست‌وشوی صورت متناسب با پوست، اهمیت بسیار زیادی در روتین پوستی روزانه دارد. ژل‌های شست‌وشو با تمیز کردن صورت و از بین بردن آلودگی‌ها به داشتن پوستی شفاف و زیباتر کمک می‌کنند. در این ویدیو قصد داریم ژل شست‌وشو صورت سینره مدل Anti-Pollution را به شما معرفی کنیم که برای افراد با پوست چرب یک انتخاب بسیار مناسب است.

ژل شستشو صورت سینره مدل Anti-Pollution حجم 200 میلی لیتر

این ژل شست‌وشو بسیار محبوب و پرطرفدار بوده و برای افرادی که پوست چرب دارند مناسب است. این ژل پاک کننده‌ی انواع آلودگی و مواد آرایشی از سطح پوست است. ژل سینره یک شوینده‌ی ملایم است که فاقد مواد صابونی است. این ژل حاوی عصاره‌ی مورینگا بوده که از پوست شما در برابر آلودگی هوا محافظت می‌کند.

برای استفاده از این ژل شست‌وشو، باید اول صورتتان را کمی با آب مرطوب کنید و بعد از این ژل روی پوستتان بمالید. با حرکات دورانی ژل را روی صورت ماساژ دهید و سپس صورتتان را بشویید. این محصول ترشح چربی در پوست را تنظیم و از ایجاد جوش هم جلوگیری می‌کند. بعد از استفاده از این ژل صورتتان از هرگونه آلودگی پاک شده و احساس خشکی ایجاد نخواهد شد.

برای بررسی بهتر ژل شست‌وشو صورت سینره مدل Anti-Pollution، شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

از دست ندهید
سنگ لوزه و درمان آن

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا