سایر مطالب

سوال شماره یک که باید برای جارو شارژی بپرسید

جاروبرقی هنگام استفاده از جاروبرقی متوجه بوی بد سوختگی می شوید و بعضا یک ود بد بو از جاروبرقی شما درمی آید. هنگامی که شما به دستکاری قسمت های حساس جاروبرقی می پردازید ناخواسته باعث می شوید برای جاروبرقی شما مشکلات بزرگ تر و غیر قابل حل پیش بیاید و این مشکلات باعث می شود شما به جای پرداخت هزینه ی کم به متخصصان تعمیر جاروبرقی در تهران یا سایر نقاط هزینه های کلانی را بپردازید. برای شروع میوه خشک کنی بایستی با توجه به مکان مورد نظر و دسترسی به سوخت برق و یا گاز ،دستگاه خشک کن میوه گازی و یا برقی را انتخاب کنیم . برخی از تولید کنندگان جاروبرقیهای رباتیک از جمله الجی و سامسونگ، جاروهایی با قابلیت تخلیهی خودکار را به بازار معرفی کردهاند که سطل جمعآوری گرد و غبار را در بخش بزرگتری که قسمتی از پایهی شارژ است، تخلیه میکند. در همین راستا لازم به تاکید است، که مینی جاروی شیائومی به هیچوجه جای جاروبرقیهای کیسه بزرگ و مخزنی را نمیگیرد و تنها به عنوان گزینهای دمدستی به کار میآید.

سرویس کارد و چنگال جاروی شارژی بوش مدل BHN14090 گزینهای دستی با فیلتر قابل شستوشو است که پس از شارژ شدن (۱۶ دقیقه زمان) میتوان از ۱۰ الی ۱۵ دقیقه شارژدهی داشته باشد. میزان شارژدهی تا ۲۰ دقیقه، وجود باتری لیتیوم یونی در ساختار کالا، قابلیت تنظیم سرعت، امکان فیلتر ۹۹.۹۵% از کلیهی ذرات معلق تا ۰.۳ میکرون، صفحه نمایش LCD و موتوری با قدرت ۱۲۵۰۰۰ دور در دقیقه همه و همه از مشخصههای جارو شارژی عصایی شیائومی مدل G11 به شمار میرود که مدت زمان لازم برای شارژ آن به ۴ الی ۵ ساعت میرسد اما شارژدهی آن بیش از ۶۰ دقیقه است. در این میان جارو شارژی شیائومی مدل Light هم از این قاعده مستثنی نبوده و این نوع جاروی عصایی با قابلیتهایی همچون بیش از ۲۰ دقیقه شارژدهی، باتری لیتیوم یونی (با ظرفیت ۲۵۰۰ میلی آمپر بر ساعت)، قابلیت نصب بر روی دیوار، طراحی سبک و خوشدست، میزان صدای کم (کمتر از ۷۹ دسیبل)، فیلتر کارآمد سهگانه، ظرفیت مخزن ۰.۵ لیتری، قدرت مکش تا ۱۷ کیلو پاسکال و موتور بدون جاروبک و از نوع پرسرعت به بازار عرضه شده است. یکی از مدلهای پارویی بسیار باکیفیت در بازار ایران جارو شارژی بلک اند دکر مدل SVA420B است که از جمله مشخصات جالبتوجه آن میتوان به کارکرد ۱۵ الی ۲۰ دقیقهای پس از شارژ، سریهای قابل تعویض، فیلتر قابل شستوشو، مجهز به فن خنک کنندهی موتور، فیوز حرارتی جهت جلوگیری از گرمای موتور، طراحی ارگونومیک، باتری لیتیوم یونی، قدرت موتور ۱۴.۴ واتی و قابلیت استفاده در دو حالت پایهدار و تکی اشاره کرد.

از دست ندهید
از کجا لپ تاپ بخریم؟

معمولا این نوع دستگاهها از نوع کابینی بوده و ظرفیت ورودی آنها حداقل ۱۵ یا ۲۰ کیلوگرم و تعداد سینی آن حداقل ۱۵ عدد میباشد. جارو شارژی شیائومی مدل SSXCQ01XY یکی دیگر از محصولات باکیفیت شرکت شیائومی است که می تواند تا ۲۰ دقیقه شارژدهی داشته باشد. این چای ساز مانند چای ساز فلر مدل TS 286 این قابلیت را دارد که پس از تمام شدن آب کتری دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش شود. برخلاف دستگاه میوه خشک کن صنعتی کابینی نوع تونلی تا حجم دو تن را میتواند خشک کند و ظرفیت بسیار بالایی دارد. این محصول مجهز به صفحه گرم نگهدارنده است تا بتواند برای ساعات طولانی گرمای نوشیدنی شما را حفظ کند جنس بدنهی این کتری استیل ضد زنگ و جنس قوری آن چینی است. وجود سریهای قابل تعویض در کنار حفظ قدرت مکش به مدت طولانی به کمک سیستم High Airflow از دیگر ویژگیهای جاروی شارژی بوش مدل BHN14090 است که در کنار باتری نیکل هیدرید و ظرفیت مخزن ۰.۳ لیتری مدلی جذاب برای خرید است.

میوه خشک کن قابلیت تنظیم توان، سریهای قابل تعویض، قدرت پاک کنندگی سریع و وجود باتری لیتیوم یونی از جمله مشخصات قابل توجه این کالا است که در کنار توان موتوری تا ۱۲۰ وات این نوع جارو شارژی دستی را به گزینهای ارزشمند تبدیل کرده است. در کنار این موارد وجود برس مخصوص گوشهها، برس مویی و نازل مخصوص جمع آوری مایعات از دیگر اقلام کاربردی و همراه این سیستم است که با قیمت مقرونبهصرفهای هم همراه شده است. وجود انواع برس گردگیری، برس موی حیوان خانگی و ابزارهای انعطافپذیر در پاک کردن شکافها میتواند از جمله لوازم جانبیای باشد که وجود آنها همراه با جارو شارژی بسیار کاربردی باشد. این محصول به نوعی جارویی عصایی به حساب میآید و از جمله ویژگیهای آن میتوان به وجود سریهای قابل تعویض، دستهی تاشو، وزن ۱.۸ کیلوگرمی، ساختار ارگونومیک و مخزن ۰.۸ لیتری آن اشاره کرد. وجود محفظهی جمعآوری نخاله از نوع ۰.۸ لیتری، فیلتر قابل شستوشو، دستهی تاشو، سری قابل تعویض، وزن ۲.۷۵ کیلوگرمی و همراه با طراحی راحت و جمعوجور از جمله دیگر مشخصات این کالا است که با توجه به قیمتی که دارد میتواند گزینهای اقتصادی برای اغلب خانههای کوچک باشد.

از دست ندهید
طرفداران و معایب میوه خشک کن

جارو کردن با این نوع جارو شارژی بسیار راحت است و شما وزن بسیار کمتری را به دنبال خود حمل میکنید. هدف نهایی مرکز تعمير جاروبرقی ترميم و تعمير قطعات معيوب اين دستگاه است؛ از اينرو حتي الامکان از تعويض قطعات اورجينالِ جاروبرقی خودداری مي گردد تا دستگاه کيفيت اوليه خود را از دست ندهد و بتواند با همان قطعات اصلی به کار خود ادامه دهد. تعويض قطعات جاروبرقی در بازار تهران از کيفيت هاي مختلفي برخوردار است ، بنابراين نوع کيفيت قطعه در قيمت تاثير زيادي دارد. خوشبختانه امروزه سرويس با داشتن نمايندگي هاي متعدد در سرتا سر تهران اين شرايط را ايجاد کرده که شما با تماس با ال جي سرويس تعميرات جاروبرقی در محل انجام شود و نيازي نيست که براي تعميرات جاروبرقی خود دستگاه را از منزل خارج کنيد و دنبال نمايندگي تعمير جاروبرقی بگرديد. چیپس میوه یکی از خوراکی هایی سالمی به شمار می آید که طرفداران زیادی دارد و با استفاده از دستگاه میوه خشک کن، قادر خواهید بودید در هر فصل سال میوه خشک، خود را تهیه کنید. قبل از خرید دستگاه میوه خشک کن در مورد توزیع گرما و جریان هوا در آن تحقیق کنید. مطمئنا بزرگترین چالش در هنگام خرید دستگاه میوه خشک کن این است که گرما به طور یکنواخت در بین میوهها توزیع شود.

خشک کردن میوه بدون هیچ گونه آسیب تنها زمانی انجامپذیر است که شرایط خاصی مانند توزیع یکنواخت جریان هوا و دمای ثابت در تمام سینیهای دستگاه میوه خشک کن حکمفرما باشد. خرید چای ساز و کتری برقی برای ملتی که چای با فرهنگ شان گره خورده و پایه ثابت هر مکان و مجلسی است، لازم و کاربردی است. اگر در طول روز آب جوش زیادی مصرف میکنید، ظرفیتهای بزرگتر مناسبتر است، اما اگر میخواهید صبح فقط یک یا دو فنجان چای بنوشید، یک کتری با ظرفیت کمتر نیز عالی است. این عمل ساعت ها به طول انجامیده و موجب خشک شدن میوه به بهترین شکل ممکن میشود. محصول نهایی از نظر ظاهری خشک و چروکیده خواهد بود، اما ارزش غذایی آن حفظ میشود. میوه خشک کنها توانایی خشک کردن میوهها را در عین حفظ ماهیت آنها دارند و از رشد باکتریها و سایر میکروفرمها جلوگیری میکنند. دستگاه میوه خشک کن همانطور که از نامش مشخص است، دستگاهی است که برای خشک کردن و حذف آب از انواع میوه، سبزی و سایر مواد غذایی بدون هیچ گونه آسیب یا تغییر در ماهیت و محتوای غذایی آنها طراحی شده است.

از دست ندهید
کولر گازی چه کاری انجام می دهد؟

دستگاه میوه خشک کن صنعتی همانطور که از نامش مشخص است، برای کسب و کارهای بزرگ که قصد خشک کردن میوه در حجم بالا را دارند، مناسب میباشد. در نظر داشته باشید که قیمت میوه خشک کن بطور حدودی از ظرفیت کمتر تا بالا بین 5 تا 50 میلیون تومان میباشد که بسته به نوع جنس بدنه و سایر ویژگی ها متفاوت میباشد. یکی از ویژگی های این چای ساز که آن را از سایر مدل های مشابه متفاوت می کند قابلیت تنظیم دمای این دستگاه است که از طریق دکمه های دیجیتالی قرار گفته روی دسته کتری قابل انجام است. اما در میان برندهای دیگر همچون ناسا الکتریک، گوسونیک، نوا ، نوال و سایر برندهای ایرانی و خارجی می توانید چای ساز با کیفیت و مرغوبی را پیدا کنید. قیمت جارو شارژی با توجه به برند تولیدکننده آن متفاوت خواهد بود؛ اما شما نباید جارویی بیکیفیت را به دلیل قیمت مناسب خریداری کنید؛ زیرا بعد مجبور میشوید که هزینه زیادی را برای تعمیر دستگاه دهید. دستگاه میوه خشک کن این روزها محبوب دل افراد بسیاری شده است و کسانی که رژیم های خاص غذایی دارند، افرادی که شاغل هستند و فرصت میوه پوست کندن ندارند، دانش آموزان و دانشجویانی که به دنبال خوراکی و اغذیه مقوی هستند و اکثر خانواده ها میوه خشک را ترجیح می دهند.

در برخی مدلها میتوانید به کمک میوه خشک کن لواشک درست کنید و اکثر آنها قابلیت خشککردن سبزی را هم دارند. در حالت استاندارد انواع جارو شارژی توانی برابر با ۱۲ ولت دارند که این مدلها در اکثر مواقع در عرض ۱۵ دقیقه شارژ میشوند و در صورت شارژ کامل میتوانید حدود ۱۰ دقیقه به صورت مداوم از آن استفاده کنید. از آنجایی که استیل مقاومت بسیار زیادی در برابر زنگ زدگی دارد. در ساخت محصولات ناب استیل از بهترین نوع استیل استفاده شده است که در صورت استفاده صحیح در برابر سیاه شدن، زنگ زدن و خط و خش از مقاومت بالایی برخوردار هستند. به یاد داشته باشید که باتریهای یدکی میتوانند تا ۱۹۹ دلار قیمت داشته باشند. در نهایت به یاد داشته باشید که اگر باتری جاروی شما دیگر توانایی نگهداری شارژ را نداشت، بهتر است به فکر ارتقاء جارو شارژی ارزان خود باشید؛ مگر اینکه بتوانید باتری را به راحتی با گزینهای باکیفیت جایگزین کنید. برخی از مدلهای این کالا که از آن به عنوان جارو دو منظوره یاد کردیم، این امکان را به کاربران میدهند که مواد یا مایعات مرطوب را بمکند. برخی مدلهای جارو شارژی به شما این امکان را میدهند که مکش دستگاه را با توجه به سطحی که قصد تمیزکاری آن را دارید، تغییر دهید.

از دست ندهید
سرویس قابلمه راهنماها و گزارش‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا