تلویزیونسایر مطالب

جنگ علیه تلویزیون شیائومی در بازار جهانی

جنگ علیه تلویزیون شیائومی

xiaomi tvماجرای تاسیس شیائومی مانند استارت آپ های مشهور نیست که از گاراژ خانه شان شروع کرده باشند! شیائومی چطور محبوب شد؟ شیائومی خیلی به تقویم تولیدات اهمیتی نمی دهد؛ برای همین در هر زمان که دوست داشته باشد تلویزیون های جدید خود را معرفی می کند. تلویزیون های سری P مدل های پروفشنال با قیمت مناسب هستند که از پنل LED بهره برده اند. این نمایشگرها در گروه قیمت اقتصادی هستند که البته مدل P1E ارزان تر از مدل اصلی این سری یعنی mi tv p1 می باشد. با توجه به امکانات بیشتر محصول و البته کارایی آن پیشنهاد می کنیم خرید تلویزیون شیائومی P1 را در اولویت نسبت به مدل سری اقتصادی قرار دهید. کاربرانی که سراغ خرید تلویزیون شیائومی می روند بنا به چند دلیل محصولات خود را از این برند تهیه می کنند. در صورت تمایل به خرید تلویزیون شیائومی می توانید به وبسایت افرالند مراجعه کنید و در قسمت محصولات همه مدل های موجود را بررسی و مقایسه نمایید. همچنین می توانید برای دریافت قیمت بروز تلویزیون و دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خرید تلویزیون شیائومی می توانید با کارشناسان فروش افرالند تماس حاصل فرمائید.

  • سیستم عامل هوشمند و دسترسی ها
  • وضوح تصویر: 4K
  • تلویزیون کابل
  • طراحی زیبا
  • طراحی زیبا و دیزاین بی نظیر
  • تلویزیون شیائومی l55m5-5asp کیفیت 4k
  • برخورداری از فناوری ALLM

xiaomi tvتلویزیونهای هوشمند شیائومی با سیستمعامل اندروید عرضه میشوند و دارای اندروید ۹ هستند. شیائومی دسترسی راحت به گوگل پلی استور را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است و شما میتوانید از طریق این اپ استور به تنوع گسترده از اپلیکیشنهای سازگار با اندروید تیوی دسترسی پیدا کنید. تلویزیونهای هوشمند شیائومی امکان دسترسی به سرویسهای متنوع استریم ویدیو مانند آمازون پرایم، نتفلیکس، هانگاما و تعدادی از سرویسهای مشابه را نیز فراهم میکند. این رابط کاربری برای بهبود تجربه کار با تلویزیونهای شیائومی ایجاد شده است. این رابط کاربری میتواند با بهرهمندی از فناوری یادگیری عمیق و بررسی محتواهایی که کاربر معمولا تماشا کند، تشخیص دهد کاربر بیشتر به چه محتواهایی علاقه مند است و این محتواها را به او پیشنهاد کند. با استفاده از این قابلیت نیز میتوانید فیلمهای گوشی خود را روی نمایشگر بزرگ تلویزیون نمایش دهید. در ضمن با بهرهمندی از این ویژگی میتوانید بدون نگرانی از افزایش مصرف دیتای اینترنت چند ویدیو را بهصورت همزمان با یکدیگر تماشا کنید.

از دست ندهید
بیش از حد شلوغ؟ این نکات را برای ساده کردن میوه خشک کن خود امتحان کنید

شاید در نگاه اول، واژهی Mi در لوگو تنها یک واژهی ساده به نظر برسد اما اگر آن را 180 درجه بچرخانیم، شبیه یک کلمهی چینی میشود که به معنی قلب است. همچنین شیائومی، اظهار داشته است که کلمهی Mi مخفف Mobile Internet میباشد. این لوگو معانی مخفی دیگری نیز دارد که از جمله آن میتوان ماموریت غیر ممکن را نام برد که به چالش هایی که این شرکت در حال دست و پنجه نرم کردن با آنهاست، اشاره دارد. شیائومی در مارس 2010 به عنوان شرکتی دارای تخصص در توسعه و عرضه محصولات الکترونیکی و سخت افزارهای هوشمند، در پکن تاسیس شد. این کمپانی اکنون در جایگاه سومین شرکت در جهان است که قادر به تحقیق، توسعه، تولید و خلق محصولاتی جدید و چیپهای موبایل میباشد. واژهی سومین شرکت، آن هم برای شیائومی که تنها حدود ده سال است که پا به عرصهی نوآوری و خلق محصولات متنوع گذاشته، بسیار ارزشمند و مستحق تقدیر است. ناگفته نماند پیشرفت روز افزون این ابر قدرت دچار اختلال نشده و بیش از پیش ادامه دارد و طولی نمیکشد که به مقامهای بالاتر نیز برسد.

A2,F2,MAX هستند و به عنوان LED های معمولی شناخته میشوند.

هر چند که قیمت تلویزیونهای این برند در کل خیلی بالا نیست و با اقتصادی و مقرون به صرفه بودن شهرت دارند. کیفیت تصویر تمام این تلویزیونها 4K است و از وضوح مناسبی در هر رده برخوردار میباشد و شما را از وجود تصویر عالی مستفیض میگردانند. سری QLED در دو مدل Q1, Q1E ساخته شدهاند و از تکنولوژی کیولد در ساختار خود به واسطه دانههای کوانتومی استفاده کردهاند. این نمایشگرها دارای کیفیت تصویر با حجم رنگی 100٪ میباشند و رنگهای جدید را به صفحه نمایش شما هدیه میآورند. تلویزیون اولد شیائومی تنها به یک نمونه در حال حاضر اکتفا کرده و نام Mi 6 OLED را برای خود برگزیده است، این مدل در سال 2022 پا به عرصه گذاشته و جزء مدلهای لوکس شیائومی میباشد. بعد از آن سری تلویزیون ارازن قیمت شیائومی را داریم و شامل؛ P1, P1E, کالی ناب A2,F2,MAX هستند و به عنوان LED های معمولی شناخته میشوند. هر نمایشگری تولید میشود یکسری کاستیها و نکات قوت داشته باشد، که هر کدام از آنها به تنهایی یا جمعی میتوانند تعیین کننده انتخاب هوشمندانه ما باشند.

از دست ندهید
نگاه کن مادر، شما می‌توانید در واقع یک کسب‌وکار با میوه خشک کن ساخت

همچنین در این تلویزیون پردازنده گرافیکی MALI G52 MP2 به کار گرفته شده است. حافظه رم این دستگاه هوشمند جدید هم 2 گیگابایت و از نوع DDR4 است و همچنین حافظه داخلی 16 گیگابایت هم برای ذخیرهسازی فایلها و مدارک شما در نظر گرفته شده است. سیستم عامل، همان همیشگی! دیگر عادت کردهایم که تلویزیونهای شیائومی را با سیستم عامل اندروید ببینیم. تلویزیون هوشمند 50 اینچ شیائومی مدل Mi TV P1 50 L55 M6-6AEU هم از این سیستم عامل محبوب پشتیبانی میکند. با نسخه 10 اندروید به کار گرفته شده در این تلویزیون، شما به دریایی از امکانات و برنامهها دسترسی خواهید داشت. میتوانید به اینترنت متصل شوید و چندین ساعت از گشت و گذار در آن لذت ببرید. همچنین میتوانید موبایل یا دیگر وسایل الکترونیکی خود را به تلویزیون متصل کنید و از تماشای آن در صفحه نمایش بزرگ، لذت ببرید. رابط کاربری که شیائومی برای تلویزیون خود در نظر گرفته است، PATCHWALL نام دارد و با استفاده از آن، تجربه شیرینی را از کار با این تلویزیون خواهید داشت.

xiaomi tvنرخرفرش کنسولها برخلاف نرخ رفرش بسیاری از نرخ تلویزیونها ثابت نیست و متانسب با تصاویر بازی افزایش یا کاهش میبابد. فناوری ALLM نیز در این تلویزیون دیده میشود که باعث میشود تلویزیون به محض اینکه سیگنال بازی را دریافت کرد، حالت مخصوص بازی را به صورت خودکار فعال کند تا اینپوت لگ تلویزیون کاهش پیدا کند. اینپوت لگ به فاصله زمانی پردازش یک فریم تصویر پردازنده گرافیکی کامپیوتر یا کنسول تا نمایش آن توسط تلویزیون گفته میشود و هر چقدر کمتر باشد، بهتر است. اینپوت لگ پایین برای بازیهایی مثل بازیهای تیراندازی یا سایر بازیهایی که واکنش فوق سریع در آنها بسیار مهم است، اهمیت زیادی دارد. احتباس تصویر یکی دیگر از مشکلات اساسی اولدها محسوب میشود. درصورتیکه تصویری کاملا ثابت یا ویدیوهایی با بخشهای ثابت (مثل کادر زیرنویس یا لوگو) به مدت زیادی روی اولدها پخش شود، جای قسمتهای ثابت تصویر روی پنل باقی میماند. گاهی اوقات این مشکل موقتی است و پس از مدتی برطرف میشود؛ اما گاهی اوقات این بهجاماندگی تصویر همیشه باقی میماند و چنین مواقعی پنل تلویزیون باید تعمیر یا تعویض شود که هزینه بسیار بالایی دارد.

از دست ندهید
معرفی سه برند محبوب قهوه ساز در بازار

xiaomi tvشیائومی با قرار دادن NETFLIX در این تلویزیون اسمارت بزرگترین سرویس اشتراکی اینترنت را در اختیار دوستداران خود قرار داد. با این برنامه میتوانید جدیدترین فیلمهای جهان را در دسترس داشته باشید. توسط درگاههای ارتباطی متنوع امکان متصل کردن دیگر دستگاهها به تلویزیون فراهم میشود بدین وسیله میتوانید تعامل بیشتری را با تلویزیون برقرار کنید. تلویزیون 55 اینچ L55M5-5ASP از وجود سیستم عامل اندروید بهره میبرد و با داشتن آن قدرت اجرایی بهتری خواهد داشت و عملکرد عالی را از خود نشان خواهد داد. تلویزیون 4K L55M5-5ASP توانایی عالی در نمایش صحنههای سریع دارد. شیائومی نیز به مانند دیگر سازندگان تلویزیون برای تلویزیون 55 اینچ L55M5-5ASP تراشهای قدرتمند را قرار داده است که توسط آن تلویزیون عملکرد عالی را از خود نشان میدهد. این تراشه باعث میشود تا تصاویر با کیفیت بالا و با رویکردی نوین به نمایش گذاشته شوند. شیائومی نیز به جمع آن دسته از برندهایی اضافه شد که از پنل LED در ساخت تلویزیونهای خود استفاده میکند. این پنل نسل پیشرفته نمایشگرهای LCD میباشد که از کیفیت و کارایی بالایی بهره میبرند و باعث میشوند تا تلویزیون بتواند عملکرد خوب و قدرتمندی را از خود نشان دهد.

  • توجه به امکانات و مشخصات تلویزیون
  • پردازشگر 4 هسته ای MTK6886 64bit Cortex A53 Quad core 1.5GHz
  • ویدیو رضایت مشتری
  • خراب شدن ریموت کنترل
  • ساسان امین نژاد – تیر 1, 1400
  • قیمت عالی و بسیار مناسب نسبت به تلویزیون های رده بالا

در هنگام خرید تلویزیون باید به کیفیت صدا نیز توجه کنید. کیفیت صدا برای آن دسته از افرادی که به تماشا فیلم و سریال میپردازند یا اهل گیم بودهاند، بسیار اهمیت دارد. کیفیت صدا بالا میتواند لذت تماشای فیلم و بازی کردن را برای شما دوچندان نماید. کمپانی شیائومی برای تولید تلویزیونها از بلندگوهای قوی استفاده کرده است. هر یک از بلندگوهای تعبیه شده در تلویزیونهای این کمپانی، از فناوری Dolby Vision و Dolby Atoms برخوردار هستند. این محصولات دارای تکنولوژی Clear Sound هستند. این فناوری موجب پاکسازی صوتی در دستگاه میگردد. اگر از آن دسته افرادی محسوب میشوید که کیفیت صدا برایتان بسیار اهمیت داشته، خرید تلویزیونهای شیائومی گزینهای بسیار مناسب برای شما خواهد بود. تلویزیونهای این کمپانی با قدرت صدای بالایی که دارند، سینما را به منزل شما میآورند. این تلویزیون نسبت به سایر کمپانیها کیفیت تصویر مناسبی دارد. کمپانی شیائومی در سالهای اخیر به تولید تلویزیونهایی با کیفیت تصویر OLED و QLED پرداخته است.

از دست ندهید
میوه خشک کن - به هیچ وجه پایان می‌یابد، تا...

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از kalinab دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

[ بازدید : 4 ]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا