سایر مطالب

آنچه باید درباره چای ساز و چرا بدانید

برای مشاغل خانگی هم با توجه به ظرفیت کم ، نیازی به اسلایر صنعتی نیست . درمجموع اگر این وسیله را برای استفاده هرازگاهی میخواهید، خرید مدلهای حجیم و جاگیر خیلی منطقی نیست. مدلهای خانگی را معمولا از پلاستیک میسازند. جاروبرقیها که در خانهها و همچنین در صنعت استفاده میشوند، در اندازهها و مدلهای مختلفی وجود دارد؛ از دستگاههای دستی کوچک باتری ای تا جاروبرقیهای مرکزی خانگی. دستگاه میوه خشک کن خانگی با حجم و ابعاد کوچکی که دارد، برای مصارف شخصی وراه اندازی کسب و کار بسیار مناسب میباشد. میوه های خشک شده را می توان یکی از بهداشتی ترین و بهترین تنقلات ها به حساب آورد که خوردن آن ها در طول روز از مزایای بالایی هم برخوردار است ، من که خودم عاشق میوه خشک شده هستم و در طول تابستان که هوا گرم و آفتابی است سریع می روم تا میوه هایی که در خانه دارم و خشک کنم ، اما خب این کار کمی دشوار و سخته پس تصمیم گرفتم تا بهترین مارک میوه خشک کن را بخرم و بدین ترتیب با استفاده از آن بتوانم حتی در فصول سرد و بارونی هم میوه های زیادی را خشک کنم .

سرویس قابلمه چیپس میوه یا همان میوه خشک امروزه یکی از پرطرفدارترین خشکبار ها در بین مردم دنیا محسوب میشود. میوه خشک یا چیپس میوه یکی از تنقلات و خوراکیهای سالم بشمار می رود که از گذشته به طور سنتی تولید شده است و محبوبیت زیادی داشته و امروزه نیز با وجود انواع دستگاه میوه خشک کن، چیپسهای میوه متنوعی در بازار وجود دارد. وزن چای سازهای بیم بسیار سبک است و شما میتوانید به راحتی آن را جا به جا کنید. این نوع میوه خشک کن تقریبا می توان گفت حدود 3 کیلوگرم وزن دارد و دارای توان 240 وات است . سازندگان این محصول جنس استیل را برای طراحی چای ساز مدل بوش TTA 5883 برگزیدهاند، به جرات میتوان گفت این چایی ساز یکی از منحصر به فردترین و خارق العادهترین محصولات بوش است. برند مایر با توجه به محصولات متنوع و با کیفیت بالایی که تولید می کنند و انواع محصولات خود را با گارانتی یک ساله به دست مردم می رساند .

از دست ندهید
0 تا 100 انواع دکوراسیون داخلی به زبان ساده + نمونه 7 سبک

بسیاری از مردم تصور میکنند که کیسه های فقط زمانی قابل تعویض هستند که کاملا پر شده باشند و یا ترکیده باشند. میوه خشک کن برقی بهتر است یا گازی؟ مهم طراحی و ساختار دستگاه خشک کنه. چه برقی باشه چه گازی باشه. اگه ی دستگاه خشک کن طراحی علمی داشته باشه میتونید بهترین خشکبار و میوه خشک رو باهاش تولید بکنید. این خشکبار از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار میباشد .این خشکبار تمامی ویتامین های یک میوه را دارا میباشد . نوع دیگر از دستگاه خشک کن میوه که در آریا تجهیزات ارائه میشود دستگاه های خشک کن میوه با مصرف سوخت گازی میباشد. نیاز به شارژ شدن دارد: علاوه بر اینکه شارژی بودن جارو یک مزیت به حساب میآید، اما گاهی به عیب تبدیل میشود. شما میتوانید با توجه به نیاز خود یکی از بهترین مدل جارو شارژی بوش را برای خود سفارش دهید. اگر شما حین دستکاری باعث خرابی موتور و یا سایر قسمت ها شوید متخصصان تعمیر جارو برقی در منزل مجبور می شود به جای تعمیر قطعه به تعویض آن بپردازد که برای شما هزینه بر می باشد. داخل دستگاه خشک کن میوه گازی مشعل های گازی حرارتی تعبیه شده که توسط آنها گرمای مورد نیاز تامین میشود و اندازه مشعل ها با توجه به ظرفیت و نوع هر دستگاه متفاوت میباشد.

این مدل از دستگاه جز دستگاه های با ظرفیت بالا میباشد. دستگاه چیپس میوه و سبزی خشک کن گازی هوشمند تولیدی شرکت آریا اندیشه صنعت اکباتان دستگاه خشک کن هوشمند مدل ED400 میباشد. میتوانید برای خرید و تست حضوری دستگاه به آدرس کارخانه آریا اندیشه صنعت اکباتان به آدرس همدان ابتدای جاده کرمانشاه ،شهرک صنعتی بهاران ،بلوار صنعت خیابان دوم شرقی انتهای خیابان ششم پلاک ۱۲۴ مراجعه نمایید. خشک کن صنعتی مدل ED600 ظرفیت بالایی دارد. خوشبختانه شرکت آریا اندیشه صنعت اکباتان دستگاه با انواع ظرفیت ها را تولید و روانه بازار کرده است. پس از آن میتوانید چاشنی یا هر ادویه خاصی که مدنظر دارید به میوه اضافه کنید؛ برای مثال میتوانید برخی از میوه ها را در داخل شهد یا شربت غلیظ بخوابانید یا به آن ها نمک و فلفل یا هر ادویه دیگری اضافه کنید. حال چه بخواهید بهترین مارک چای ساز را خریداری کنید و یا بخواهیم از یک برند معمولی خرید کنید . یکی دیگر از بهترین مارک چای ساز که یک برند بسیار خوب و به نام است ، برند فیلیپس است ، فیلیپس انواع بهترین چای ساز ها را روانه بازار می کند .

از دست ندهید
کلید موفقیت دکوراسیون خانه

این نوع قابلمه ها در کشور ما پر طرفدار هستند. خشک کن گازی ed200 شرکت آریا اندیشه صنعت اکباتان یکی از پر فروش ترین دستگاهای خشک کن گازی صنعتی میباشد. با این حال، این گزینههای دو منظوره معمولاً تنها میتوانند مقدار نسبتاً کمی (حدود ۱۵۰ میلیلیتر) مایع را جمع کنند، بنابراین نباید سطل مایع آنها را بیش از حداکثر سطح تعیین شده، پر کنید. بسته به ظرفیت دستگاه ، دو نوع فن به تعدادی مشخص در داخل میوه خشک کن ها استفاده میشود. توان این نوع دستگاه ها معمولا بین 250 تا 1000 وات است ، البته باید این نکته را هم در نظر داشت که هر اندازه توان دستگاهی بالاتر باشد ، دستگاه زودتر شروع به گرم شدن می کند و زودتر به حرارت مورد نیاز دست پیدا می کند ، در مقابل میوه ها بهتر و زودتر خشک می شوند اما خب برق بیشتری هم مصرف می کنند . اما همین وسایل جانبی برای ظرفیت بالاتر لازم است . 55 میباشد. ظرفیت این دستگاه در مقایسه با دستگاه های قبلی بالاتر میباشد. این دستگاه ها در ظرفیت های 15, 30, 40, 100, 200, 300 و 450 کیلوگرم در ساعت ساخته شده کمترین ظرفیت آن هشتصد کیلوگرم در ساعت است.

قهوه ساز میوه خشک کن ها بر اساس نوع کاربرد در سه مدل خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی ساخته و به بازار عرضه می شوند. متراژ و ویژگیهای کارگاه چیپس میوه صنعتی باید با ظرفیت تولید و تعداد ماشین آلات تناسب داشته باشد. این دستگاه نسبت به ظرفیت و قیمتی که دارد یک دستگاه اقتصادی میباشد . امروزه یکی از دغدغه های اصلی و مهم خریداران دستکاه میوه خشک کن مصرف سوخت وهزینه های آن میباشد که با آمدن دستگاه های خشک کن میوه گازی این نگرانی برطرف شده است چرا که مصرف دستگاه های گازی نسبت به خشک کن برقی کم بوده و هزینه کمتری را بر گردن خریداران میگذارد. سایا را می توان یک از زیرمجموعه های هلدینگ محصولات لوازم خانگی پارس خزر دانست که انواع ل,ازم خانگی کوچک برقی را روانه بازار می کند و به خصوص محصولات خود را همراه با گارانتی و ضمانت به فروش می رساند البته خدمات پس از فروش آن را هم نباید نادیده گرفت. یکی از بهترین میوه خشک کن های ایرانی که وجود دارد متعلق به برند سایا و یا پارس خزر می باشد . در عوض، میتوانید مواد غذایی خود را به قطعات نازکتر/کوچکتر برش دهید یا میزان کمتری از آن را در دستگاه خشک کن قرار دهید.

از دست ندهید
شما می توانید کیک و چای ساز خود را نیز میل کنید

دستگاه خشک کن میوه با سوخت گازی بیشتر در ظرفیت بالا و دستگاهای صنعتی استفاده میشود اما دستگاهای خشک کن خانگی نیز قابلیت استفاده با سوخت گازی را دارند همچنین میتوانید با توجه به نیاز خود دستگاه خود را بصورت سفارشی با نوع سوخت دلخواه به کارشناسان ما بسپارید تا بصورت دلخواه دستگاه را طراحی و تولید کنند. این مدل دستگاه از تولیدی شرکت آریا اندیشه صنعت اکباتان یک دستگاه خشک کن خانگی مناسب برای مشاغل خانگی با ظرفیت پایین میباشد . 80 از ویژگی مشترک این دستگاه با سایر دستگاه های آریا اندیشه صنعت اکباتان میتوانیم به برد هوشمند و نرم افزاری شده این دستگاه اشاره کنیم . یکی از ویژگی های خوبی که این نوع میوه خشک کن مایر دارد این است که قابلیت شست و شوی لوازم جانبی در ماشین ظرف شویی را فراهم آورده است و دارای پایه های ضدلغزش است . کمپانی کیپ را میتوان یکی از برترین کمپانی های تولید کننده انواع لوازم خانگی با کیفیت در بازار دانست ، این برند در کره جنوبی تاسیس شده است و همیشه در تلاش بوده است تا بهترین محصولات را با بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه روانه بازار کنند .

برند مکسی در سال 1391 فعالیت حرفه ای خود را در زمینه تولید لوازم خانگی شروع کرده است البته این برند در زمینه طراحی محصولات لوازم خانگی هم فعالیت می کند هدف اصلی او نشان دادن سلیقه ایرانی به جهانیان است . این انتخاب قطعاً بر اساس نیاز شما انجام می شود ، بنابراین قبل از خرید، مکانی که می خواهید دستگاه میوه خشک کن را بگذاريد و همچنین میزان میوه ای که برای هر بار خشک كردن دارید و البته تعداد قفسه های میوه خشک کن را بايد مد نظر بگيريد. نحوه کار دستگاه خشک کن گازی به اینصورت میباشد که مشعل ها و کوره های گرما پس از تولید حرارت و گرمای مورد نیاز توسط سیستم گردش هوا و فن ها که داخل ودر قسمت پشت دستگاه تعبیه شده به تمام نقاط دستگاه و سینی ها منتقل میشود و دما یکسانی را ایجاد میکنند. هرچه توزیع گرما و هوا در دستگاه میوه خشک کن بیشتر باشد، استفاده از آن آسان تر است، اما اگر فن به خوبی هوا را پخش نكند، بعضی از میوه ها ممكن است مرطوب بمانند. برای اطلاعات بیشتر به مقاله چیپس میوه مراجعه نمایید. برای اطلاعات بیشتر درمورد دستگاه خشک کن هوشمند ED200 میتوانید به این صفحه مدل ED200 مراجعه نمایید .

از دست ندهید
چرا سرویس قابلمه تنها مهارتی است که واقعاً به آن نیاز دارید

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا