سایر مطالب

خرید، قیمت و فروش انواع مینی کامپیوتر

خرید، قیمت و فروش انواع مینی کامپیوتر

laptopمینی کامپیوتر یا کامپیوترهای کوچک، پیشرفته و قدرتمند هستند که جایگزینی سریع، مناسب و قابل اعتمادی برای کیسهای کامپیوتر و لپتاپهای بزرگ، قدیمی و حجیم لپ تاپ استوک است. یک مینی کامپیوتر بیشتر از ویژگیها و قابلیتهای یک کیس قدیمی و سنتی برخوردار است، اما از نظر اندازه فیزیکی کوچکتر است و 18 مزیت نسبت به کیسهای قدیمی دارد. کامپیوتر مینی ترکیبی از قدرت، کارایی مناسب و هماهنگی قطعات با راندمان بسیار بالا است. یک کیس کامپیوتر کوچک به اندازه هارد اکسترنال که تمام نیاز های کاربر را مرتفع می ­سازد. این کیس ها به اصطلاح مینی کامپیوتر یا کامپیوتر کوچک نامیده می شوند که عمدتا به دو صورت تین کلاینت و زیروکلاینت عرضه می شوند. این کامپیوتر های کوچک قابلیت اتصال چند مانیتور به صورت همزمان دارد. این قابلیت شرایط بسیار خوبی را برای انجام کارهای حرفه ای و پردازش­های سنگین گرافیکی فراهم کرده است. علاقه­ مندان به بازی های کامپیوتری یا گیمر ها نیز می توانند از نسخه های مخصوص بازی این کامپیوتر کوچک بهره بگیرند قدرتی مثال زدنی را برای عاشقان بازی های کامپیوتری به ارمغان می آورد.

سوالات برای/درباره لپ تاپ

laptopخرید لپ تاپ مناسب در دنیای امروز دغدغهای بزرگ برای بسیاری از علاقهمندان به دنیای تکنولوژی میباشد. با وجود انواع کاربری و سختافزارهای متنوع، فاکتور قیمت یکی از مهمترین عوامل هنگام خرید محسوب میشود. قیمت لپ تاپ مورد نظر شما با توجه به نوع کاربری متغیر است. معمولا لپتاپهای سبک که مناسب مصارف خانگی و انجام امور روزمره هستند از قیمت مناسبتری نسبت به لپتاپهای گیمینگ و حرفهای برای طراحی و رندرینگ برخوردارند. با پیشرفت دنیای تکنولوژی نیاز به خرید لپ تاپ بیش از پیش احساس میشود. برای تهیه لپتاپ مناسب علاوه بر داشتن آگاهی از مشخصات آن مورد نیاز باید مقایسهای بین انواع لپتاپهای مختلف انجام شود. این روش از متداولترین راهها برای تهیه لپتاپ میباشد. برای اینکه بتوانید با توجه به کاری که انجام میدهید بهترین لپتاپ را انتخاب کنید باید بدانید چه مشخصات فنی مورد نیاز است. گاهی ممکن است خرید لپ تاپ ارزان کار شما را راه بیندازد و نیازی به خرید یک لپتاپ حرفهای نداشته باشید.

  • بلوتوث چه عملکردی دارد؟
  • Propert یا System Properties را انتخاب کنید
  • درآمد خالص سالانه: 522 میلیون دلار
  • باتری: ۴۵ وات ساعت
از دست ندهید
آنها مقایسه درآمدهای CPA را با اینها ساخته شده با چای ساز. این غمگین

در هنگام خرید لپ تاپ استوک باید به برخی نکات مانند گریدهای مختلف لپ تاپ استوک توجه نمایید. انواع گرید بندی لپ تاپ استوک به شرح زیر است. لپ تاپ استوک گرید A معمولا از کشورهای استرالیا و کانادا وارد کشور ایران میشوند. A میشود. در واقع گرید A مربوط به لپ تاپهایی است که حدود 1 تا 3 ماه مورد استفاده قرار گرفتهاند. در لپ تاپهای گرید A هیچ اثری از شکستگی، ضربه دیدگی صفحه نمایش یا استفاده زیاد از لپ تاپ مشاهده نمیشود. معمولا سلامت باتری این گرید از لپ تاپ استوک، حدود 80 درصد است و به هیچ عنوان تحت تعمیر قرار لپ تاپ استوک اروپایی نگرفته اند. از لحاظ ظاهری نیز لپ تاپ گرید A دارای خطوط کوچک یا رنگ پریدگی جزئی میباشد؛ به طوری که زیاد هم مشخص نیست. A بسیار تمیز و بدون هیچ خط و خشی هستند و با لپ تاپهای نو تفاوت چندانی ندارند. لپ تاپ استوک گرید B معمولا بین 2 تا 10 ماه مورد استفاده قرار گرفتهاند و در ظاهر نسبت به گرید A ساییدگی بیشتری دارند.

در عین حال خرید لپ تاپ در مقایسه با کامپیوتر می تواند مزایای دیگری برای شما در پی داشته باشد. برخی از مزایای خرید لپ تاپ گزینه های زیر هستند. اندازه جمع و جور لپ تاپ ها این امکان را می دهد که در شرایط مختلف کاری بتوانید از سیستم خود استفاده کنید. کاربر با خرید کیف لپ تاپ یا کوله پشتی به راحتی میتواند آن را در کلاس های درس با خود به lenovo yoga همراه داشته باشد. استفاده از لپ تاپ بسیار آسان است. کاربر میتواند با خرید لپ تاپ و خارج کردن آن، روی به بهره گیری از قابلیت های این سیستم بیاورد. لپ تاپ ها با با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارند، در شرایط مختلف می توانند مورد استفاده قرار گیرند. این سیستم ها هیچ نیازی به اتصال به برق نداشته و با استفاده از باتری تا ساعت ها می توانند به کار گرفته شوند. مقایسه لپ تاپ با کامپیوتر از لحاظ مصرف برق و انرژی نشان می دهد که لپ تاپ ها می توانند مصرف برق کمتری داشته باشند.

از دست ندهید
کیت رنگ مو چیست و چه کاربردی دارد؟

laptopیکی از نخستین رایانههایی بود که برای استفادهٔ شخصی طراحی شد (هرچند رایانهٔ خانگی نبود) و مسلماً میتوان آن را نخستین رایانهٔ شخصی دانست. این رایانه در سال ۱۹۷۳ میلادی توسط زیراکس پارک ساخته شد و اولین رایانهای بود که تشبیه دسکتاپ (به معنای رومیزی) را به کار برد و از موشی در میانای نگارهای کاربر استفاده کرد. در سال ۱۹۷۵، اد رابرتس رایانهٔ التیر ۸۸۰۰ را اختراع کرد. التیر ۸۸۰۰ اولین رایانهٔ شخصی در جهان است. رایانهای همهکاره است که از نظر اندازه و قابلیتها و قیمت بهگونهای ساخته شده که برای استفادهٔ شخصی مناسب بوده و قرار است که کاربر نهایی از آن استفاده کند. این نوع رایانهها با مدلهایِ پردازش دستهای و اشتراک زمانی متفاوت است که برای کار عدهای فراوان و تولید رایانههای بزرگ و کوچک استفاده میشود. یک رایانه شخصی است که توسط شرکت اپل در سال ۱۹۸۰ طراحی شد و در سال ۱۹۸۳ با قیمت ۹۹۹۵ دلار ارائه شد. لیزا دارای پردازنده موتورولا ۶۸۰۰۰ و سیستم عامل لیسا او اس بود.

مهمترین دروغ به لپ تاپ

laptopدر این بخش قصد داریم به بررسی لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل ASUS Strix GL502VMXB بپردازیم. این لپ تاپ به یک پردازنده Core i5 ، یک حافظه اصلی 32 گیگابایتی از نوع DDR4 و دو گیگابایت رم مجهز است. این لپ تاپ از کارت گرافیک GTX 1050 Ti بهره برده است. انتخاب لپ تاپ گیمینگ ایسوس با توجه به فاکتور های مختلفی همچون عملکرد و هزینه بسیار مهم و حیاتی است. کاربران برای خرید لپ تاپ گیمینگ ایسوس باید به مواردی نظیر سیستم خنک کننده، قدرت پردازنده، حافظه رم، مقدار حافظه هارد دیسک، سرعت پردازش گرافیکی، امکانات جانبی و.. توجه کنند. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت لپ تاپ گیمینگ ایسوس، طراحی ظاهری آن می باشد. البته باید بگوییم که طراحی ظاهری لپ تاپ ایسوس در مقایسه با سایر برند ها بسیار متفاوت است. لپ تاپ های گیمینگ معمولا مخصوص بازی طراحی شده اند.لپ تاپ های گیمینگ ایسوس در کلاس لپ تاپ های مخصوص بازی و به خصوص لپ تاپ گیمینگ گیگابایت قرار می گیرند.

از دست ندهید
یک هیتر خانگی استاندارد چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

laptopشرکتها در همه اندازهها از لپ تاپ برای نگهداری پایگاه داده استفاده میکنند. پایگاههای داده برنامههایی هستند که اطلاعات ارزشمندی مانند اطلاعات تماس مشتری را سازماندهی میکنند. همچنین شرکتها از لپ تاپ برای بازاریابی ، تحقیقات بازار و فروش برای بودجه بندی و برنامه ریزی تجاری استفاده میکنند. دانش آموزان همه کارها را با پشتیبانی کامپیوتر انجام میدهند. برای چندین دهه ما به لطف لپ تاپ و اینترنت آموزش مجازی یا از راه دور داریم. YouTube ، Google Classroom ، Google Books ، Wikipedia ، وبلاگهای آموزشی ، کتابهای الکترونیکی ، خبرنامههای الکترونیکی ، اینفوگرافیک و سایر ابزارهای آموزشی بدون لپ تاپی که امروزه از آن استفاده میکنیم امکان پذیر نیست. دانش آموزان در تمام مراحل چرخه آموزشی خود از لپ تاپ استفاده میکنند. لپ تاپ کاربرد گستردهای در زمینههای مختلف بهداشتی ، دارایی و سازمانهای دولتی دارد. در پزشکی ، رایانهها و لپ تاپها طیف وسیعی از تشخیص بیماریها را دارند. دستگاههای سونوگرافی ، MRI و توموگرافی برای تشخیص و درمان بیماریها استفاده میشود. بیمارستانها و پزشکان همچنین از پایگاههای داده برای پرونده پزشکی خود ، برای پردازش تجزیه و تحلیل آزمایشات پزشکی و پیگیری درمان استفاده میکنند. بانکها از لپ تاپ و رایانه برای ثبت ، تسریع و تعیین میلیونها معامله مشتری در نمایندگیهای خود یا هر جای دنیا استفاده میکنند. بانکها از فناوریهای نرم افزاری و سخت افزاری برای غیر متمرکز کردن حجم عملیات در نمایندگیهای خود ، ارائه راحتی و دسترسی به صورت شبانه روزی استفاده میکنند. نمونههایی از این منابع عبارتند از دستگاههای خودپرداز ، بانکداری آنلاین و بانکداری تلفن همراه. به لطف رایانهها و سرورهای مرکزی ، بانکها میتوانند میلیونها تراکنش بین بانکی روزانه را با سرعت و دقت پشتیبانی کنند.

  • صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی
  • برچسب قیمت بسیار بالا
  • تعداد کارمندان: 101 هزار
  • دارای قابلیت ارتقا
از دست ندهید
چه کسی دیگر نیاز دارد برای رسیدن به موفقیت با چای ساز

5- نگران عمر باتری لپ تاپ نباشید! اگر شما با لپ تاپ ها بصورت بلند مدت استفاده کرده باشید حتما تجربه ای را نسبت به باتری آنها تاکنون بدست آورده اید. این روزها اگر شما قصد خرید یک لپ تاپ مناسب را دارید، می توانید با قیمت کمتر از 200 دلار خریداری کنید که یک قیمت پایه است و می توانید یک لپ تاپ ساده خریداری کنید. اما اگر بودجه بیشتری دارید، می توانید لپ تاپ بهتر و مناسب تری را نست به شغل خودتان خریداری کنید. برای بدست آوردن قیمت روز می توانید کمی در بازار و اپ های فروشگاه آنلاین لپ تاپ بررسی کنید تا بتوانید گزینه مناسب خود را انتخاب کنید. توجه : به دلیل نوسانات قیمت ارز در بازار، قیمت گفته شده مطابق شرکت های تولید شده ذکر شده اند. طبیعتا لپ تاپ هر شرکت با سایر شرکت های تولید کننده لپ تاپ متفاوت است و در این انکاری نیست. آخرین مورد و اصلی ترین موردی که به نقد آن خواهیم پرداخت، انتخاب مشخصات اصلی لپ تاپ قبل از خرید است. لازم به ذکر است که اگر شما اطلاعات زیادی در این زمینه ندارید، لزوما لپ تاپی که ارزان قیمت باشد، به معنای بی کاربرد بودن آن نیست. از این رو اول از همه کاربردی که از لپ تاپ انتظار دارید را مشخص کنید. شاید همان ارزان ترین لپ تاپ نیز بتواند کارهای روزمره شما را به بهترین شیوه ممکن انجام دهد و هزینه اضافی نخواهید کرد.

[ بازدید : 2 ]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا