سایر مطالب

عسل طبیعی و خواص آن

عسل طبیعی و خواص آن

Grease dishesطبق بعضی از منابع علمی عسل طبیعی در بهبود بیماری های قلبی و گوارشی و … قندهای موجود در عسل علیرغم شیرینی زیاد به دندان ها هیچ صدمه ای وارد نمی سازد، بلکه آنها را سفید و لثه را محکم می کند. توجه: تجویز عسل جهت بیماری ها تنها باید توسط پزشک متخصص صورت گیرد. عسل طبیعی به جهت سهولت جذب بهتر و مقاومت در برابر کوفتگی، مخصوصاً در مورد فعالیت های فیزیکی، مقاومت قوی را ایجاد می کند؛ همچنین کارایی بیشتر فکری را سبب می گردد. بنابر این هم افراد سالم هم افراد بیمار برای درمان هر نوع ضعف مخصوصاً در موارد هضم یا جذب غذا در بدن به آن نیاز دارند. به علاوه باعث افزایش رشد نوزادان، تثبیت مقدار کلسیم استخوان، کمک به درمان کم خونی و بی اشتهایی می شود. عسل طبیعی هضم و جذب غذا را بهبود می بخشد و برای مشکلات روده ای مزمن و عفونی مثل یبوست، زخم اثتی عشر یا دوازدهه و ناراحتی های کبد، مفید است.

alphabetلازم است بدانید که عسل تنها نوعی از آکنه را درمان میکند که علت آن عفونتهای باکتریایی باشد. عسل یک جاذب رطوبت (هومکتانت) است که لایهی فوقانی پوست را مرطوب میکند. این رطوبت اضافی میتواند در درمان چینوچروک مفید باشد. عسل همچنین قسمتهای خشک، تحریک شده و حساس پوست را تسکین میدهد. خواص آنتیاکسیدانی عسل پیری پوست را به تأخیر میندازد. میتوانید با عسل یک ماسک ضدپیری درست کنید. برای این کار یک قاشق غذاخوری عسل را با مقدار مناسبی پاپایا، شیر غنی شده یا ماست مخلوط کنید. ماسک را روی صورت خود قرار دهید و بگذارید به مدت ۳۰ دقیقه بماند. میتوانید همانطور که ماسک را روی صورت خود میگذارید، صورتتان را ماساژ دهید. این کار به افزایش گردش خون و سفت شدن پوست کمک میکند. صورتتان را با آب گرم بشویید و با حوله خشک کنید. عسل پوست را تسکین میدهد و هیدراته میکند و از این طریق چینوچروک و خطوط ظریف را کاهش میدهد.

از دست ندهید
قانون 3 دقیقه برای سرویس قابلمه

alphabet• سنگ های کلیه و مثانه را از بین می برد. برای این منظور عسل را با کندر باید مصرف کرد. • عسل خواب آور است و به مبتلایان به بیماری کم خوابی توصیه می شود که قبل از خواب چند قاشق مرباخوری عسل میل کنند. • برای رفع کم اشتهایی مفید است و کلاً جریان خون را در بدن بهبود می بخشد. از این رو به رشد عضلات کمک می کند، پس برای بچه های کم اشتها و افراد ورزشکار بسیار مفید است. • عسل گرفتگی مویرگ ها را باز می کند و برای عروق بسیار مفید است. پس سالمندان اگر هر روز شربت عسل و لیموی تازه بنوشند، عمر طولانی تری خواهند داشت. • حتی موم عسل نیز خواص زیادی دارد و ماسک آن برای صورت، چین و چروک و فرورفتگی های پوست را می پوشاند و پوست را لطیف می کند. چاقی مفرط، فشارخون بالا، چربی بالا: صبح به صبح یک لیوان آب داغ با یک قاشق مرباخوری عسل و ۵ تا ۱۰ قطره سرکه سیب بنوشید.

ماشین ظرفشویی

alphabetآبلیمو با عسل می تواند حالت تهوع را درمان کرده و مانع از استفراغ شود. حتی خوردن یک قاشق سوپخوری از سرکه سیب به همراه عسل و مخلوط کردن آن با آب سرد قبل از رفتن به رختخواب شرایط حالت تهوع را بهتر میکند. هرچند شواهد کافی وجود ندارد، یکی از مطالعات میگوید که شاید عسل بتواند سلامتی ناخنها را بهبود بخشیده و به درمان قارچ انگشت پا کمک کند. عسل می تواند به درمان سرفه کردن و خس خس سینه مربوط به آسم، کمک کند. تجمع خلط در مجاری نای عمده بیماری است که عسل آنها را از بین میبرد. می تواند خواب بهتری را ارتقا دهد، پس می تواند درمان خوبی برای بی خوابی باشد که یکی از علائم اضطراب است. تحقیقات نشان داده اند که خوردن عسل به همراه قبل از زمان خواب می تواند به از بین بردن اضطراب کمک کند. یکی از مطالعات دریافته است که مصرف عسل می تواند آسیبهای بیضه که ناشی از سیگار کشیدن است را کاهش دهد.

از دست ندهید
چرا شما هرگز یک چای ساز را نمی بینید که واقعا کار می کند

این نوع کلسترول نقش بزرگی در تصلب شرائین، بازی میکند.

alphabetاین خاصیت عسل به دلیل وجود ترکیبات آنتیاکسیدان است که موجب کاهش فشار خون میشوند. تحقیق روی موشها و انسانها نشان داده است، مصرف عسل میتواند، هر چند کم، فشار خون را پایین بیاورد. بالا بودن سطح کلسترول بد یا LDL در خون، یکی از عوامل اصلی ابتلا به بیماریهای قلبی است. این نوع کلسترول نقش بزرگی در تصلب شرائین، بازی میکند. تصلب شرائین یا گرفتگی عروق، رسوب چربی در سرخرگهاست که میتواند به حملهی قلبی و سکته منجر شود. تحقیقات زیادی نشان داده است که عسل طبیعی با کاهش کلسترول بد LDL و افزایش قابل توجه کلسترول خوب HDL میتواند برای سلامت عروق مفید باشد. برای مثال در یک پژوهش روی ۵۵ بیمار، عسل و شکر سفید با هم مقایسه شد. نتایج این پژوهش نشان داد مصرف عسل ۵.۸ درصد کلسترول LDL را کاهش و ۳.۳ درصد کلسترول HDL را افزایش داده و همچنین باعث کاهش وزن مختصر (۱.۳ درصد) شده است. تریگلیسرید بالا در خون یکی دیگر از عوامل مؤثر در افزایش احتمال بروز بیماریهای قلبی است.

استراتژی برای بهبود تخت خواب را اعمال کنید|تخت خواب – نمای کلی|تخت خواب نکته: تکانش بده}

تولیدات بلج مناسب هر سلیقه چه تختخواب سیسمونی و چه تختخواب عروس و غیر از آن، تختخواب با کیفیت و با قیمت مقرون به صرفه میباشد که ارزش خرید بالایی برای خانوار دارند. عوامل متعددی روی قیمت تمام شده تختخواب تاثیر دارند. جنس تختخواب در قیمت آن نقش بسزایی دارد به طور مثال تختخواب چوبی از تختخواب ام دی اف مشابه گرانتر خواهد بود. واضح است که اندازه تختخواب نیز در قیمت آن موثر خواهد بود. لذا تختخواب دو نفره از مدل یک نفره ارزانتر به فروش میرسد. اگر به دنبال تختخواب ارزان و شیک هستید تختخواب MDF با توجه به کیفیت بالا قیمت مناسبی دارد و همچنین تختخواب ساده و زیبایی میباشد. در صورتی که سبکهای سلطنتی و کلاسیک یا همان سرویس خواب چوبی مورد پسند شما باشد، گروه تولیدی بلج با کیفیت بالا تختخواب لوکس و چشمگیری را برایتان مهیا مینماید. برای این نمای ویژه و لاکچری بایستی قیمت بالاتری را نیز پرداخت نمایید که به طور قطع در خصوص تختخواب بلج با کیفیت و طراحی عالی کالایی با ارزش خرید بالا خواهد بود.

از دست ندهید
کسب و کار پر رونق می خواهید؟ از جارو شارژی اجتناب کنید!

Properties of honey↑ Encyclopædia Britannica: Persian literature. ↑ Evans, Lorna Priest; Malik, M.G. Abbas (1 May 2019). “Unicode Proposal for ArLaam” (PDF). ↑ Singh Saini, Tejineder; Singh Lehal, Gurpreet; S Kalra, Virinder (August 2008). “Shahmukhi to Gurmukhi Transliteration System”. ↑ Sharma, Saurabh; Gupta, برنامه پانتومیم ایفون Vishal (May 2013). “Punjabi Documents Clustering System” (PDF). Journal of Emerging Technologies in Web Intelligence. 5 (2): 174. doi:10.4304/JETWI.5.2.171-187. ↑ Dhanju, Kawarbir Singh; Lehal, Gurpreet Singh; Saini, Tejinder Singh; Kaur, Arshdeep (October 2015). “Design and Implementation of Shahmukhi Spell Checker” (PDF). ↑ Zhou, Minglang (2003). Multilingualism in China: The Politics of Writing Reforms for Minority Languages, 1949-2002 (به انگلیسی). Berlin: Mouton de Gruyter. ↑ Johanson, Éva Ágnes Csató; Johanson, Lars, فواید عسل برای تنگی واژن eds. 2003). The Turkic Languages (به انگلیسی). Taylor & Francis. p. ↑ Unicode Team of KRG-IT. ↑ (به انگلیسی) فرای، ریچارد نلسون؛ زرین کوب، عبدالحسین. تاریخ ایران کمبریج. جلد چهارم: از تازش عربان تا سلجوقیان. ↑ “PERSIAN LANGUAGE i. Early New Persian”. ↑ تاریخ زبان فارسی، ج ۲، ص ۴۶، نوشتهٔ پرویز ناتل خانلری. ↑ تلفظ قدیم «ن»، هنگامی که نون ساکن پیش از ک و گ بیاید، میتواند تلفظ شود. ↑ ذکا، یحیی. ۱۳۲۹. در پیرامون خط فارسی. ↑ استادی، کاظم. ۱۳۹۱. فعالان «اصلاح الفبا» و تغییر خط در دوران معاصر. نشر علم. صفحهٔ ۲۲۰. ↑ مینوی، مجتبی. ۱۳۴۴. اصلاح یا تغییر خط فارسی. ابوالقاسمی، محسن، تاریخ زبان فارسی، سازمان سمت، ۱۳۷۳. صفارپور، عبدالرحمن. روش تدریس فارسی ابتدایی. الِفبای فارسی – The Persian alphabet بایگانیشده در ۹ اوت ۲۰۰۹ توسط Wayback Machine.

  • برچسب انرژی A+++ نیز دارد
  • ماسک ضد جوش عسل
  • دارای برنامه نصف ظرفیت است
  • دارای سیستم ECo که در مصرف اب و برق صرفه جویی می کند
  • عسل زرشک
  • این ماشین ظرفشویی دارای رده مصرف انرژی A++ است
  • ماسک مو عسل برای کاهش شکنندگی مو
از دست ندهید
پاسخ های پنهان به جارو شارژی آشکار شد

alphabetسرطان یکی از دلایل اصلی مرگ و میر در سراسر جهان است که سبک زندگی امروزه و رژیم غذایی در ابتلا به آن نقش بسزایی دارد. عسل سرشار از آنتی اکسیدان است که به مبارزه با التهاب ناشی از باکتری ها کمک می کند. به همین دلیل است که در ساخت ماسک صورت خانگی برای مقابله با آکنه استفاده می شود. زیرا عسل بی خطر می باشد و مهم تر از همه، شما دقیقاً می دانید چه چیزی را در ماسک صورت قرار داده اید. عسل یک مرطوب کننده طبیعی است که با خاصیت آب رسانی خود باعث جلوگیری از پیری زودرس می شود. ضد باکتری: عسل با باکتری ها در سطح پوست مبارزه می کند و برای شیوع جوش های پوستی بسیار مناسب است. لایه بردار: سلول های مرده پوست را از بین می برد تا پوست درخشان تر شود. ضد التهاب: پوست را بهبود می بخشد و به تدریج زخم ها از بین می رود. خواص عسل برای مراقبت از مو می تواند موهای شما را درخشان تر کند و باعث نرم تر شدن و سالم ماندن موهای شما شود. از آنجا که عسل یک نرم کننده است، به همین ترتیب قدرت فولیکول های مو که وظیفه رشد مو را دارند را نیز تقویت می کند. تحلیلگران می گویند، استفاده مناسب از شهد درمانی مو می تواند باعث بهبود بقیه فولیکول های مو در رشد مو شود. علائم تب شامل عطسه، آبریزش بینی و پف چشم است. داروهای زیادی وجود دارد که ادعا می کنند علائم را درمان می کنند که برخی از آنها بهتر از سایر داروها عمل می کنند. یک راه حل محبوب، خوردن عسل است که حتما باید خام و ارگانیک باشد. تب یونجه هر تابستان، هنگامی که گیاهان شروع به انتشار گرده ها در هوا می کنند، ظاهر شده و باعث می شود که برخی افراد دچار حساسیت شوند.

  • تاری در دید و خستگی چشم
  • عسل و مبارزه با عفونت
  • ماسک عسل و موز
  • سیستم خشک کن
  • عسل مریم گلی
از دست ندهید
وقتی قهوه ساز شرکت ها توسعه خیلی سریع

رفلاکس معده یا ترش کردن نیز یکی دیگر از مشکلات شایع معده است. در مقالهای که توسط مجله تحقیقات پزشکی هندوستان به چاپ رسیده است عسل به چند علت میتواند رفلاکس معده را کاهش دهد. عسل هم خاصیت آنتیاکسیدانی دارد و هم میتواند فعالیت رادیکالهای آزاد را کنترل کند. ریفلاکس معده ممکن است تا حد زیادی به علت رادیکالهای آزادی باشد که به سلولهای دستگاه گوارش آسیب میرسانند و عسل میتواند از این امر جلوگیری کند. بافت عسل به آن اجازه میدهد تا یک پوشش مخاطی مانند بر روی مری ایجاد کند و باعث تسکین رفلاکس شود. نکته مهم: عسل به عنوان یک ماده طبیعی میتواند در کنار سایر روشهای درمان برای معده مفید واقع شود. ضمن آنکه خود عسل به علت فروکتوز بالایی که دارد ممکن است به طور کامل جذب نشود و باعث ایجاد نفخ و گاها دلدرد شود. پس در استفاده از آن زیادهروی نکنید. همانطور که در ابتدای این مقاله نیز گفته شد از اولین فواید عسل که مورد استفاده فرهنگهای مختلف بوده است، استفاده از آن به عنوان یک ضماد مناسب برای التیام زخمها و سوختگیها بوده است.

[ بازدید : 3 ]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا