سایر مطالب

لپ تاپ استوك بخریم یا لپ تاپ نو ، چرا؟

لپ تاپ استوک دل 7490 LATITUDE جزو لپ تاپ های میان رده دل می باشد که برای کارهای عمومی و حسابداری مناسب می باشد . این لپ تاپ با یک صفحه 14 اینچی به بازار ارائه گردیده . و از مهمترین ویژگی های آن می توان به وزن سبک و ابعاد ان اشاره کرد . در نتیجه یک گزینه ایدهآل برای افرادی که همیشه در حرکت هستند می باشد . پردازنده به کار رفته در این لپ تاپ برای کارهای نیمهحرفهای مناسب است. لپ تاپ استوك اما نسل هشت دستگاه در میان لپ تاپ های استوک اروپاوئی جزو مزیت آن می باشد . تمامی قسمتهای بدنه از پلاستیک مشکی مات ساخته شده که کیفیت و دوام بالایی دارد و به خوبی در برابر فشار، خمش و پیچش از خود مقاومت نشان میدهد. به دلیل کوچک بودن ابعاد دستگاه به نسبت مدلهای 15.6 اینچی، کلیدهای نامبر از کیبورد حدف شدهاند . که این امر برای افرادی که زیاد با این کلیدها سرو کار دارند مناسب نیست . تاچپد هم از سه تکه شامل یک پد و دو کلید تشکیل شده که دقت خوبی داشته و برای انجام امور اداری کاملا مناسب است. صفحهی نمایش این لپتاپ یک نمونه معمولی در اندازه 14 اینچی با پنل TN و کیفیت HD بوده که خوشبختانه روکش آن از نوع مات می باشد . به همین دلیل در فضاهای خارجی یا پرنور میتوان به راحتی با لپتاپ دل 7490 کار کنید .

  • پردازنده و RAM مناسب لپتاپ دانشجویی
  • رم : ۸ گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی:یک ترابایت
  • اسلات قفل کنزینگتون نانو
  • تست سلامت باتری
  • باتری لپتاپ اپل
  • چرخش پایه و درب لپتاپ بیش از 25000 بار
  • ظاهر خسته کننده

اما بزرگترین تغییر ظاهری که این مدل حرفه ای نسبت به نسخه اصلی با خود همراه کرده، تغییر رنگ نور LED های پس زمینه صفحه کلید می باشد که از قرمز به سفید سوئیچ شده است. مشخصات سخت افزاری Omen Pro با توجه به طراحی باریک بدنه، از نکات قابل توجه درباره این محصول می باشد. اچ پی برای این لپ تاپ قیمت پایه 2200 دلار را تعیین کرده که در مقایسه با مدل اصلی، 700 دلار گرانتر است. شاید این موضوع باعث شود تا خریداران کمی هنگام انتخاب دچار دودلی شوند مخصوصا اینکه سرعت کارت گرافیک GTX 860M به کار رفته در مدل اصلی کمی بالاتر است. مورد بعدی اینکه اچ پی می توانست از پنل تصویری با دقت بالاتر مثل 4K هم بعنوان یک گزینه اختیاری قابل انتخاب، استفاده کند. در حال حاضر مدل Precision M3800 شرکت دل با صفحه نمایش 4K و سخت افزاری مناسب گزینه ای ایده آل محسوب می شود مخصوصا اینکه قیمت آن با 2250 دلار در همان محدوده قرار دارد. اچ پی این محصول را در دو مدل و با قیمت های 2200 و 2600 دلار از امروز برای سفارش در دسترس قرار داده است.

از دست ندهید
استراتژی کولر گازی عاقلانه

کیبورد لپتاپ به محض اینکه به پشت برگردد خاموش میشود و میتوانید از آن بعنوان تبلت نیز استفاده کنید. این کیبورد دارای مگنتهای قدرتمند و یک پورت است که میتواند از این طریق به تبلت متصل شود. این کیبورد تجربهی تایپی لذتبخش را فراهم میکند. اگرچه تاچ پد این لپتاپ کوچک است، اما دقت و عملکرد بسیار ایدهآلی دارد. این لپتاپ دستورات حرکتی ویندوز ۱۰ را ساپورت میکند. Surface Pro دارای دو اسپیکر قدرتمند در دو سمت صفحه نمایشگر میباشد. در این لپتاپ برشهای ظریفی برای خروج صدا تعبیه شده است. در لپتاپ Surface Pro هیچ پورت USB-C وجود ندارد. اما این لپتاپ دارای یک پورت USB-A 3.0 و یک پورت mini-Display است. افزون بر اینها یک کارت ریدر microSD در زیر استند این لپتاپ وجود دارد. این لپتاپ دارای surface dock است. این ابزار میتواند لپتاپ سورفیس را به کامپیوتر رومیزی تبدیل کند. ، پورتهای موردنیاز برای اتصال شما به دستگاههای مورد علاقه شما فراهم میکند. لپتاپ سرفیس پرو 5 2017-I5 دارای تاچ اسکرین خازنی است. این لپتاپ دارای مولتی تاچ 10 نقطهای میباشد. قابلیت Surface Dial صفحه نمایش و پشتیبانی از Windows 10 از ویژگیهای این لپتاپ است. لپتاپSurface Pro با استفاده از یک دوربین مادون قرمز نصب شده کنار وبکم میتواند با تشخیص چهره شخص و بدون نیاز به پسورد فعال شود. باتری این لپتاپ 45 وات ساعت است. این باتری از دوام بالایی برخوردار میباشد. این لپتاپ دارای اندازهی 8.5 × 201.42 × 292.10 میلیمتر است و حدود 770 گرم وزن دارد. لپتاپ سورفیس پرو به راحتی در کیف قرار میگیرد و حمل آن بسیار راحت است.

  • بررسی سالم بودن بدنه لپ تاپ
  • فضای ذخیره سازی بالایی را دارا می باشند
  • فلت لپ تاپ
  • ورک استیشن hp
از دست ندهید
چیزی که شما نکردید توجه کنید در مورد کولر گازی قدرتمند است - با این حال بسیار ساده

بهتره سراغ لپ تاپی برید که برای طراحی ساخته شدند و حافظه گرافیک مجزا دارند. نکته دوم سیستم عامل این لپ تاپ مک هست. این روی سیستم عامل میشه اکثر نرم افزارها رو نصب کرد اما اگه هدفتون اینه روش ویندوز نصب کنید پیشنهاد میکنم یک لپ تاپ ویندوزی تهیه کنید. لپ تاپ ارزان دست دوم امیدواریم تونسته باشیم کمکتون کنیم. باز سوالی داشتید بفرمایید در خدمتتون هستیم. سلام خسته نباشید . سوالی خدمتتون داشتم . من برای کارهای دانشجویی بهم لب تاپ ideapad 5 15ARE05 رو پیشنهاد دادند . میخواستم بدونم این لب تاپ با بقیه ideapad 5 هایی که شما معرفی کردید چه فرقی داره و آیا لب تاپ خوبی است ؟ و اگر قیمت روزش را دارید ممنون میشم بفرمایید. مشخصات بسیار خوبی با توجه به قیمتش داره. این لپ تاپ برای دانشجویان مینونه یک گزینه مناسب باشه چون همه مشخصاتش تقریبا خوب هست. ماهم قبلا چندین با این لپ تاپ رو پیشنهاد دادیم.

این لپ تاپ قدرت بسیار بالایی دارد و شرکت دل در آن پورتهای زیادی را تعبیه کرده است. این دستگاه از نظر ظاهری نیز چشمنواز است و واقعا میدرخشد. به لطف این لپ تاپ شما میتوانید تمامی بازیهای AAA را در حالتی کاملا روان و بدون لگ اجرا کنید و تجربه آنها روی دستگاه زیبایتان لذت ببرید. البته این محصول از لیست بهترین لپ تاپ های گیمینگ در سال 2022 چندان هم ارزان قیمت نیست. با این وجود اگر پول کافی برای خریدش را دارید و از ظاهرش راضی هستید، در تهیهاش تردید نکنید. لپ تاپ گیمینگ دل مدل Alienware X14 یکی از نازکترین و سبکترین محصولات مخصوص بازی بازار است. ضخامت این دستگاه تقریبا نیم اینچ است و وزنی کمتر از 2 کیلوگرم دارد. در نتیجه قرار دادن آن در کیف و حمل و نقل کردناش کار سختی نیست و حتی در سفرهای طولانی نیز اذیتتان نخواهد کرد. علاوه بر این، به خاطر این که میتوانید آن را با یک کابل USB-C شارژ کنید، نیازی نیست نگران همراه داشتن شارژرهای بزرگ مثل سایر لپ تاپهای گیمینگ باشید.

از دست ندهید
محبوب ترین جارو شارژی

اولین آزمایشها با خاموش بودن لپتاپها برای آزمایش استحکام مواد انجام میشود. لپتاپ در حین روشن بودن یک سری آزمایشها را انجام میدهد تا نحوه عملکرد لپتاپ تحت استرس گرمایی را آزمایش کند. از آن جایی که لپتاپ های صنعتی برای استفاده در فضای باز طراحی شدهاند، نمایشگرهای روشنتری دارند. روشنایی صفحه با واحد nits اندازه گیری میشود. واحد روشنایی. لپتاپها و نمایشگرهای تبلت استاندارد در محدوده 200 تا 300 نیت هستند. لپ تاپی صنعتی مانند Getac B300 دارای صفحه نمایش 700 نیت با ارتقاء اختیاری به 1400 نیت است. اکثر لپتاپهای صنعتی دارای گواهینامهای هستند که دستگاهها را از تولید انرژی الکترومغناطیسی که میتواند در عملکرد سایر تجهیزات اختلال ایجاد کند، متوقف میکند. این ویژگی میتواند برای افرادی که در کار از گجتهای مختلف استفاده میکنند و امواج الکترومغناطیسی، عملکرد آنها را مختل میکند، بسیار کاربردی است. کاربردیترین مثالی که در این زمینه میتوان بیان کرد، استفادههای نظامی است. درباره ی خرید لپتاپ های مناسب دانش آموزی برای کلاس های آنلاین چه می دانید؟

در این شرایط خرید لپتاپ دست دوم منطقی نیست. اما اگر محاسبه قیمت لپتاپ بهصورت درست و اصولی انجام شده باشد؛ یعنی برای هر سال کارکرد و هر مقدار فرسایش درصدی کسر شود؛ میتواند انتخاب مناسبی باشد. البته به دلیل نوسانات بازار نیز نحوه محاسبه قیمت لپتاپ دست دوم تا اندازهای دشوار است. بهترین بازه قیمتی برای لپتاپ دست دوم، کسر ۳۰ درصد از قیمت آکبند آن است. اگر دستگاه دست دومی، قیمت لب تاپ دسته دوم ایسوس شرایطی که در بالا گفته شد را داشته باشد؛ ارزش خرید بالایی دارد. نیازی به تایید دوباره نیست که حتما گارانتی و مهلت تست مناسبی از فروشنده بگیرید تا خیالتان راحت شود. با این حال اگر برای انجام کارهای سبکی مانند امور خانگی، آموزشی و اداری به دنبال خرید لپتاپ هستید؛ دستگاههای استوک گزینههای بهتری هستند. زیرا هم سلامت آنها مورد بررسی قرار گرفته است؛ هم به نسبت لپتاپهای دست دوم قیمت کمتری دارد. شما میتوانید با پرداخت هزینهای معقول و منطقی لپتاپی بگیرید که بتواند کارهای شما را بهخوبی انجام دهد.

  • تراشه M1 اپل سیلیکون
  • مشاهده سریع
  • سری تینکپَد (ThinkPad)
  • رم و حافظه داخلی مناسب
  • نبود هاله، نقطه و پیکسل سوخته بر روی نمایشگر لپ تاپ
  • حافظه کش: 8 مگابایت
  • کیفیت ساخت درجه یک
از دست ندهید
چهار چای ساز غیر سنتی روش‌ها که هستند برخلاف هر You've Ever Seen. عالی وجود دارد.

کمپانی اچ پی یکی از معروفترین کمپانی های روز دنیاست؛ که روزانه اشخاص زیادی در سراسر دنیا تمایل دارند از محصولات با کیفیت این کمپانی بهره ببرند . چرا که این کمپانی همواره کوشیده است؛ که محصولات با کیفیت و قدرت بالا را به بازار جهانی عرضه کند . از جمله مدل های این برند می توان به لپ تاپ گیمینگ HP مدل Omen 16 اشاره کرد. که به محض ورود به بازار با استقبال فراوانی رو به رو شد و دلیل این همه مشتری پسندی را می توان در ویژگی های این مدل جستجو کرد . در دنیای امروز گیم و بازی های کامپیوتری از یک سرگرمی به یک صنعت ، حرفه و کسب و کار تبدیل شده است . برای این منظور گیمرها به سیستم های پیشرفته تری از سیستم های معمولی نیاز دارند . اومن که به لاتین «Omen » در واقع یک کمپانی برشکسته بود که توسط کمپانی hp خریداری و دوباره راه اندازی شد . کمپانی اچ پی با رونمایی از لپ تاپ های گیمینگ مدل omen به گیمیر ها نسل جدیدی از لپ تاپ های گیمینگ را نمایش داد .

  • یک پورت USB 2.0 و یک پورت USB 3.0
  • Click here to see the price on Amazon, $1899.00 at B&H (Worldwide Shipping)
  • بازگرداندن کالا
  • و …
  • پردازنده مرکزی: AMD Ryzen 5 5500U

بعد از پردازنده ، میزان حافظه رم لپ تاپ روی قدرت پردازشی دستگاه اهمیت داره ، هر چقدر میزان رم بالاتری در اختیار داشته باشید ، میتونید همزمان برنامه های بیشتری اجرا کنید. افزایش میزان رم باعث افزایش حافظه گرافیک و افزایش قدرت cpu میشه. انجام پردازش های مدلسازی ، رندرینگ ، اجرای بازی ها نیاز به پردازشگر گرافیکی دارند تا به بهترین نحو و با بالاترین فریم اجرا بشن ، نقطه قوت الیت بوک 8540w داشتن کارت گرافیک اختصاصی خودش هست ، این کارت گرافیک برای اجرای بازی های نسبتا سنگین ، فوتوشاپ ، لپ تاپ استوک لنوو t540p پردازنده i7 مدل سازی اتوکد و … عملکرد قابل قبولی داره. الیت بوک hp 8540p برخلاف برادر بزرگتر خودش یعنی hp 8540w ، فقط از یک مدل گرافیک پشتیبانی میکنه ؛ گرافیک به کار رفته در این دستگاه NVIDIA NVS 5100M نام داره ک نسبت به گرافیک های Quadro FX 1800M – Quadro FX 880M و ATI FirePro M5800 عملکرد کمتری داره ولی با این حال از پس بازی ها و نرم افزار های تدوین فیلم و شبیه سازی ها و …

از دست ندهید
4 راه‌هایی که فیس‌بوک بدون اطلاع من کولر گازی من را نابود کرد

[ بازدید : 5 ]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا