سایر مطالب

بررسی مولتی‌متر دیجیتال هابوتست مدل HT116؛ هوشمند و کارآمد

مولتی‌متر یا مولتی‌تسترها دستگاه‌هایی هستند که برای اندازه‌گیری کمیت‌هایی مثل جریان، ولتاژ، ظرفیت خازن و… مورد استفاده قرار می‌گیرند. امروزه مولتی‌مترها مدل‌های مختلفی مثل عقربه‌ای، دیجیتال و هوشمند دارند. در این ویدیو قصد داریم مولتی‌متر دیجیتال هابوتست مدل HT116 را به شما معرفی کنیم.

مولتی متر دیجیتال هابوتست مدل HT116

با باز کردن جعبه‌ی این محصول، یک کیف خوب و باکیفیت را می‌بینید که دستگاه و متعلقات داخل آن قرار گرفته‌اند. داخل کیف دفترچه‌ی راهنما، باتری، پراب‌های اصلی، پراب‌های تست دما و خود مولتی‌متر قرار گرفته است. بدنه‌ی دستگاه از جنس پلاستیک است و یک شیلد پلاستیکی نرم هم دور دستگاه قرار گرفته که از مولتی‌متر در برابر ضربات احتمالی محافظت می‌کند.

ولتاژ کاری این مولتی متر ۴/۵ ولت است که به وسیله‌ی ۳ عدد باتری نیم‌قلمی تامین می‌شود. جنس دکمه‌های دستگاه پلاستیکی نرم هستند. برای استفاده کردن از مولتی‌متر کافی است تا کلید پاور بالای دستگاه را به مدت ۲ ثانیه نگه دارید. این مولتی‌متر توانایی اندازه‌گیری ولتاژهای dc ،ac، جریان، مقاومت، ظرفیت، فرکانس و ولتاژ غیرتماسی را دارد. این مولتی‌متر با روشن شدن به طور اتومات در حالت smart قرار می‌گیرد که در این وضعیت به صورت خودکار با توجه به موقعیت پراب‌ها، پارامترها را تشخیص می‌دهد.

برای بررسی بهتر مولتی‌متر دیجیتال هابوتست مدل HT116، شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

از دست ندهید
۹ وسیله که برای شروع شمع‌سازی در سال جدید نیاز دارید

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا